|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
@Chocolateik zit op school en zit nu lekker wmr te doen leuk toch tussenuur |
|
muaddhib ja dat mag wel maar hoef niet want het is wel laggehoor ik verveel me neit echt heel erg |
|
nietmeer
|
@miwen: ah, op die fiets.... tijd om weer aan het werk te gaan, kijken of ik me niet voor niets het schampes heb gewerkt vannochtend... laters allemaal |
|
@mauddhib leuk man moet je done lekker weer gaan werkenm is altijd leuk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Werkze muad   |
|
nietmeer
|
ja he, moet weer volgende week naar school. Veeeeeel leuker als wat jullie moeten doen  . op maandag is mijn rooster ongeveer zo: 08.00 aanwezig zijn 08.30 warming up (paar rondjes, meestal ongeveer 10-15 over een veldje van 600meter) 10.00 mag je kiezen tussen schietoefeningen en/of zelfverdediging. 12.00 pauze van 30minuten 12.30 soort survival training. 14.00 naar binnen douchen, omkleden en naar de theorie lessen. 14.30 2 uur theorie meestal ben ik dan om ongeveer 17.00 klaar en ga ik naar huis, maar er zijn ook maandagen waarop ik gewoon moet werken en is het vooral van 08.00 t/m 12.00 vervelen  en vanaf 12.00 ga je op patrouille en klachten af. Misschien is er ondertussen een melding van een schietpartij binnen gekomen en mag ik lekker gewapend met gummiknuppel, spray, handboeien en vest op weg naar de slechterikken   |
|
nietmeer
|
werk ze Muad  |
|
nietmeer
|
o_Ô nou weeet ik waarom je het grappig vond wat ik zei Cee-N-Cee  ik dacht dat je vrouw was ^^   |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ aimed Wat voor school/opleiding/werk doe jij? |
|
nietmeer
|
ik ben een agent  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: o_Ô nou weeet ik waarom je het grappig vond wat ik zei Cee-N-Cee  ik dacht dat je vrouw was ^^   Whahahaha  Het is je vergeven  |
|
nietmeer
|
ok  dat is aardig van je dat je me vergeeft  |
|
nietmeer
|
nog studentes uit Utrecht hier die zin hebben om wat te gaan drinken  heb nu toch niks om handen, behalve dat ik vanavond moet overwerken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
tis wel irritant dat bij het hebben van een avatar je info verdwijnt  |
|
nietmeer
|
hoe kan je een avatar invoegen?
|
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote aimed: hoe kan je een avatar invoegen?
Dat kan pas als je een OTindex heb van 2000. Nog even doorspammen dus |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dan moet je of: een t shirt kopen of een OT index hebben van 2000+ of een ontopic index hebben van 1000+ |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote aimed: hoe kan je een avatar invoegen?
Zie hier |
|
nietmeer
|
oh  |
|
nietmeer
|
ik ga even eten, maar hoe gaat je Offtopic omhoog?
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: ik ga even eten, maar hoe gaat je Offtopic omhoog?
Elke post die je plaatst zorgt ervoor dat je OT met 1 puntje omhoog gaat |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen, uuuh middag, ik kan merken dat ik hoofdpijn heb. Ik heb zin in de raarste dingen, ik eet nu een boterham met leverwordt en ketchup. en het is nog best lekker ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Koffiemonster, wow  gister had je ook al zin in koffie, gaat alles wel goed verder? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oorbellen, kettingkjes, parfum, sokken, een bikini voor de zomer, eh, verzin t maar |
|