|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Dreamer, ik hou gewoon t weer in de gaten  ik sta niet graag voor verassingen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Succes Theemonster!!  |
|
nietmeer
|
jah succes, geef je zusje een zoen van alle WMR'ers  |
|
nietmeer
|
*aimed trekt aan de bel: rondje voor iedereen* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... Nee nog niet... Banen liggen niet voor het oprapen.. Ben ook pas 2 dagen echt aan het zoeken.. Ga wel 5 sollicitatie briefen schrijven in de hoop dat er wat tussen zit.. en ik ga ondertussen gewoon verder kijken..! |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ Theemonster; ja ik ben er weer eens. ben jullie nooit vergeten maar ja soms lopen dingen in het leven nou eenmaal niet zoals je zou willen  Maar nu ben ik er weer. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
hey liz,
weet je waar jij eens moet solliciteren. probeer eens bij het hoofdkantoor van Hans Anders, ik heb daar stage gelopen en die hebben altijd mensen nodig op de administratie. Het verdient ook nog eens lekker. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Aimed... Bedankt voor het aanbod.. Maar ik ga in een kinderdagverblijfwerken.. In combi met een opleiding.. Kantoor is niet mij ding... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: @Dreamer, ik hou gewoon t weer in de gaten  ik sta niet graag voor verassingen  Och, ik laat het weer gewoon op me afkomen, kan er toch niet zoveel aan veranderen  |
|
nietmeer
|
ok  maar in welke stad wil je het liefst werken, dan kan ik mijn ogen voor je openhouden  . misschien dat ik nog wat tegenkom voor je. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Aimed... Bedankt voor het aanbod.. Maar ik ga in een kinderdagverblijfwerken.. In combi met een opleiding.. Kantoor is niet mij ding... Beter dat je nu wel weet wat je ding is en het ook gaat doen... Maar kinder opvang/dagverblijven... dat is toch booming bussiness tegenwoordig??... iedere zelfrespecterende vrouw werkt toch meer uren dan haar man??... tegenwoordig wordt een kind toch door een dagverblijf opgevoed ipv door ouders??... dat wil de regering toch ook stimuleren??... dat ouderwetse gedoe met ouders moeten we toch maar eens vanaf...  (Oow daar zit die knop waar ik mij sarcasme weer mee uit kan zetten  ...) |
|
Liz87 Erelid
|
In Noord-Holland.. Maar ik denk dat ik zelf wel een baan vind hoor.. Toch bedankt voor het aanbod.. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Nou de banen liggen niet voor het oprapen jammer genoeg.. Je zou iig wel denken dat dat zou moeten met al die werkende alleenstaande vrouwen.. Maar blijbaar zijn er ook nog opa's/oma's die zo nu en dan een dagje oppassen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: @Dreamer, ik hou gewoon t weer in de gaten  ik sta niet graag voor verassingen  Och, ik laat het weer gewoon op me afkomen, kan er toch niet zoveel aan veranderen  Maar je kunt je er wel op voorbereiden  |
|
nietmeer
|
Liz, tsja, ik had voor je willen kijken bij een vriendin, die werkt bij een kinderdagverblijf en misschien hebben ze er mensen nodig (in Utrecht). als je niet wilt jammer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... In iedergeval veel succes met de zoektocht...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sommige nummers zijn gewoon te emotioneel.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CnC, daar heb ik dus geen zin in   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... In iedergeval veel succes met de zoektocht...  Thanks!! Miss dat ik wel ga verhuizen naar dordt... Dan ga ik daar een baan zoeken.. Mis dordt echt!  |
|
nietmeer
|
dordt is chill  ik woon er 20km vandaan. |
|
nietmeer
|
Des te dichter bij Dordt...  |
|
nietmeer
|
hey Kpuc kom dat rollenspel spelen, is lachen man  |