|
nietmeer
|
Joppiesaus Hoskeu, ik heb t ook nog nooit op m'n frietje gehad maar het schijnt lekker te zijn. Hmm, als Luna en Heraux hier zijn ga ik dat proberen. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Kpuc: Joppiesaus Hoskeu, ik heb t ook nog nooit op m'n frietje gehad maar het schijnt lekker te zijn. Hmm, als Luna en Heraux hier zijn ga ik dat proberen. Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar ik werd er niet joppie van... |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
ja doe er maar ook een ookal bben ik nog geen 16 maar doe het glas maar vol  joppie saus is fantastish!! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kpuc: Joppiesaus Hoskeu, ik heb t ook nog nooit op m'n frietje gehad maar het schijnt lekker te zijn. Hmm, als Luna en Heraux hier zijn ga ik dat proberen.  Oow... geen idee... Bedoel je geen Joep-saus ofzo??... laxeerpilletje er in... ff wachten... en... nouja... laatmaar...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: ja doe er maar ook een ookal bben ik nog geen 16 maar doe het glas maar vol  Oops! Ik kan dat niet doen. We hebben een smeris in de gelederen. En als die ziet dat de blusgast tapt aan minderjarigen, kan ik de kroeg wel sluiten. Shandy dan maar? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote:  Oow... geen idee... Bedoel je geen Joep-saus ofzo??... laxeerpilletje er in... ff wachten... en... nouja... laatmaar...  Nou hier is laxeermiddel niet bij nodig, weet ik uit eigen ervaring |
|
nietmeer
|
Arme Joep, die gaat niet in de saus  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik denk dat Joep en Lynn wel het met elkaar kunnen vinden..  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Jannick: Ik denk dat Joep en Lynn wel het met elkaar kunnen vinden..  Ja in de saus  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Arme Joep, die gaat niet in de saus  Nou ik doelde er eigenlijk meer op dat daar de saus uit moest komen... Quote Hoskeu:  Oow... geen idee... Bedoel je geen Joep-saus ofzo??... laxeerpilletje er in... ff wachten... en... nouja... laatmaar...  |
|
|
mag ik dan een colaatje??
wie van jullie heeft patat joppie wel is gegeten
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Joepsaus....hmmmm, klinkt goed...Wel eerst scheren dan die kat.  |
|
nietmeer
|
hmmmm, blusgast bij deze onthef ik jou van je taak. Kpuc is de nieuwe barman, Blusgast krijgt een boete voor het tappen van alcohol aan minderjarigen. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
hey aimed... Je bent hier niet op je werk als politie heah  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: hmmmm, blusgast bij deze onthef ik jou van je taak. Kpuc is de nieuwe barman, Blusgast krijgt een boete voor het tappen van alcohol aan minderjarigen. Ho ho ho ik heb helemaal geen bier aan minderjarigen geschonken!!! Ik wil niet stoppen  Sorry oom agent maar Shandy is geen alcohol |
|
|
@ aimed blusgast heeft het nog niet op gedronken wat gemeen van jouw.
ik wil gwn een biertje zonder gezeur |
|
blusgast
Erelid
|
@ aimed; en als je zo doorgaat, mogen jullie vanavond zelf je politiebureau blussen. ik zal mijn collega's van Utrecht wel even inseinen  |
|
|
ik ben dood
ik heb net het lievelings knuffel beestje van men zusje gesloopt oops ik ga zo ff nieuwe kopen |
|
|
@ blusgast wat is trouwens een shandy voor ik het achter over kiep?? |
|
nietmeer
|
ahaha Timmy, ik hoop voor jou dat ze geen aangifte komt doen  |
|
nietmeer
|
bier zonder alcohol |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: @ blusgast wat is trouwens een shandy voor ik het achter over kiep?? Dat was vroeger (volgens mij bestaat het niet meer) een mix van 7 up met een heel klein beetje bier. 0,5% alcohol dus te verwaarlozen |
|
|
dat heeft geen msaak neh dat hoef ik niet!!!  ik wil BIER |
|
nietmeer
|
Mwahh, virtueel pintje moet kunnen. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Quote Timmy: @ blusgast wat is trouwens een shandy voor ik het achter over kiep?? Dat was vroeger (volgens mij bestaat het niet meer) een mix van 7 up met een heel klein beetje bier. 0,5% alcohol dus te verwaarlozen Sneeuwwitje heete dat vroeger... maar dat was 50/50 met bier... Gezien er zo een procent of 5 alcohol in bier zit... als je het dan voor de helft verdunt met 7-up heb je nogsteeds ongeveer 2.5% alcohol... Maar niet verdervertellen aan aimed...;) |
|