|
nietmeer
|
Ok dan, even afkoelen met een Palmpjen? |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Yes, doe mij maar zo'n heerlijk belgisch knolleke uit een fleske |
|
blusgast
Erelid
|
Is er hier de laatste tijd nog wat spannends gebeurd? Trouwerijen, nieuwe liefdes; ik heb het allemaal gemist |
|
nietmeer
|
Woeii, te veel om op te noemen, lees er de diverse blogs rustig en met veel tijd over maar op na  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; daarom heb ik het al 3 jaar en zeggen alle doctoren dat het niets is... en ik maar pijnstillers slikken enzo.. echt rot. Symptoombestrijding... als je een lekke band hebt kan je elke 100meter er nieuwe lucht in doen... Het werkt alleen beter als je de moeite neemt het gat te zoeken en dat te plakken... maarja...  Heej blusgast...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kpuc..  |
|
nietmeer
|
hey, ben er weer. Was even wezen eten met een wonderschone politie vrouw. Vrouwen, moet je niet aan beginnen  ze lullen je uit zonder dat je erg in hebt  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ CnC... Als het maar niet koud is  en niet regent  dan ist altijd wel goed...  |
|
nietmeer
|
hez liz, harde werkster, hoe ist  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote aimed: hey, ben er weer. Was even wezen eten met een wonderschone politie vrouw. Vrouwen, moet je niet aan beginnen  ze lullen je uit zonder dat je erg in hebt  Dat zeg je nu..  Over een paar jaar praat je wel anders.. Als je oud en wijs genoeg bent  |
|
blusgast
Erelid
|
Heej Hoskeu  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Liz, das waar, regen heb ik wel genoeg gezien voor een tijdje  |
|
blusgast
Erelid
|
Aimed, gisteravond nog overgewerkt in Ondiep? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Tralalalalalalal... Nog 4 uurtjes... Tralalalala Ik nog 4 en half uurtjes... pfff... Wanneer stap je over Liz??... Uuhm, moet nog opzeggen..  Hmmm... heb je al wat anders voor bij je opleiding?? |
|
nietmeer
|
@ Liz ja, ik denk dat ik de ware al gevonden heb  . een vrouw in het blauw. Blauw staat vrouwen zo sexy, vooral de vrouw waar ik mee ben wezen eten. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Liz, das waar, regen heb ik wel genoeg gezien voor een tijdje  Arme jij, het gaat morgen en anders overmorgen alweer regenen..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
ik moet misschien nog 8-9 uurtjes Tralalalalalalalal  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote aimed: hey, ben er weer. Was even wezen eten met een wonderschone politie vrouw. Vrouwen, moet je niet aan beginnen  ze lullen je uit zonder dat je erg in hebt  Dat zeg je nu..  Over een paar jaar praat je wel anders.. Als je oud en wijs genoeg bent  Vrouwen... wonderschone wezens...  Je kan niet met... maar zeker niet zonder  ... |
|
nietmeer
|
dat is wijs gedicteerd van je Hoskeu  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Liz, das waar, regen heb ik wel genoeg gezien voor een tijdje  Arme jij, het gaat morgen en anders overmorgen alweer regenen..  Nee, zaterdag pas  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Liz, das waar, regen heb ik wel genoeg gezien voor een tijdje  Arme jij, het gaat morgen en anders overmorgen alweer regenen..  Nee, zaterdag pas  Betweter..!!!!!!  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ga jullie verlaten, en mijn beeldscherm wat op zijn donkerst staat. Ik ga me zonnebril opzetten en met zo min mogelijk pijn naar het winkelcentrum zien te komen, om aldaar een cadeautje voor mijn zusje te kopen. Dat meot wat worden...  |
|
nietmeer
|
oh god, ik ben ingedeeld in de wijk Ondiep voor vanavond, jongens, ik zal jullie 1 ding aanraden, vanavond FEESTJE bij mij in Ondiep, neem zoveel vrienden mee en vechten maar, heb ik weer eens wat te doen  , mag erop hakken met gummi XD |
|