|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
@ kpuc vind ik ook
@ aimed wat gebeurt er als ik zelf het biertje tap
* duwt blusgast bij de tap weg en tapt een biertje*
|
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ Timmy; misschien is er ergens bij jou in de buurt wel een of andere caravan waar je stiekem een biertje kunt happen. anders moet je even in de koelkast kijken.  ik heb je niets verteld en heb je niet gezien in de keuken  sstt sstt |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik wil een cola!  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ik wil naar huis  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: @ kpuc vind ik ook @ aimed wat gebeurt er als ik zelf het biertje tap
* duwt blusgast bij de tap weg en tapt een biertje*
ziet Timmy in de keuken, pakt de brandslang en met een gericht straal (want daar ben ik de beste in) spuit hij Timmy de achterdeur uit! Wegwezen! Je moet nog een knuffel voor je zusje kopen  |
|
|
@ blusgast de koelkast is leeg zo noemt me vader het als het bier op is  mischien staat er nog wat in de kelder @ blus gast ow shti ik was men zusje helemaal vergeten tnx wat een vie water* gaat snel naar de winkel* (bol.com!!) |
|
nietmeer
|
hey Blusgast geef Jannick een colaatje, Timmy een KINDERcola en voor mij nog een red bull |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: @ blusgast de koelkast is leeg zo noemt me vader het als het bier op is  mischien staat er nog wat in de kelder Ja had je me maar niet moeten wegduwen. In de kelder is ook niets. |
|
|
@ blusgast hoe weet jij dat??
kom je bij ons binne ofzo?? |
|
blusgast
Erelid
|
1 cola voor Jannick, voor Timmy een Samson en Gert cola en de rode stier voor onze grootste vriend |
|
|
ik mag geen cola dan krijg ik woede aanvallen grr ik wil bier of stier!!
met stier bedoel ik dat ik boos word!! |
|
Jannick
Oudgediende
Hehe, eindelijk die cola..  |
|
Liz87 Erelid
|
mag ik een spa groen? |
|
nietmeer
|
dank u, mr. de Brandweerman  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: @ blusgast hoe weet jij dat??
kom je bij ons binne ofzo?? Recentelijk nog brand gehad thuis? Zo ja dan is de kans groot dat ik binnen ben geweest. maar ik had het over de kelder van dit cafe. Daar mag jij als minderjarige ook niet komen want dat is een zogenaamde donkere kamer  |
|
nietmeer
|
o ja, hoe kan ik dat nou vergeten  , doe Liz nog een dubbele spagroen op mijn rekening. proost  |
|
|
spa groen bestaat die nu ookal @ blus gast je hebt klante  |
|
Jannick
Oudgediende
Lizz..   |
|
blusgast
Erelid
|
1 spa groen voor onze Liz86. Misschien kun je tijdelijk hier achter de tap komen zolang je nog geen werk hebt. |
|
|
@ aimed mag mijn biertje daar ook op??
@ blusgast mag ik achter de kinder cola tap aangezien ik niks anders hier mag |
|
Jannick
Oudgediende
Quote blusgast: 1 spa groen voor onze Liz86. Misschien kun je tijdelijk hier achter de tap komen zolang je nog geen werk hebt. Dat is een goede, Liz86..  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: 1 spa groen voor onze Liz86. Misschien kun je tijdelijk hier achter de tap komen zolang je nog geen werk hebt. Ik heb wel werk.. En ik ben nu ook op mn werk.. Of was dat niet voor mij bedoeld? Ik ben alleen opzoek naar ANDER werk... |
|
nietmeer
|
srry Timmy geen Bier voor jou tot aan je 16de. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote blusgast: 1 spa groen voor onze Liz86. Misschien kun je tijdelijk hier achter de tap komen zolang je nog geen werk hebt. Dat is een goede, Liz86..  Dan ben ik meteen weer een jaar ouder  Heel knap gedaan... |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: spa groen bestaat die nu ookal @ blus gast je hebt klante  Ja die bestaat ook. Hier joh een spa geel met een witte kraag (wel uit het zicht van aimed houden  |
|