|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
shit nog 561 dagen duurt dat grr vidn ik niet leuk @ blusgast spa geel wat smakt die lkkr!! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote aimed: srry Timmy geen Bier voor jou tot aan je 16de. Wat ben jij streng zeg  je kunt m toch beter een biertje geven onder toezicht van volwasse mensen? Dan dat hij stiekum bier gaat drinken? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Maar als ik nou eens twee biertjes bestel... en laat er ene op de bar staan... ga ff pissen... Die vlegel van een Timmy gaat er mee aan de haal??...  Doe mij maar twee biertjes...  |
|
nietmeer
|
ok ok, niet huilen little boy, geef die jongen een klein glaasje bier op mijn rekening |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ Liz86 (87) ja aardig he. Subtiel maar toch grappig  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: @ Liz86 (87) ja aardig he. Subtiel maar toch grappig  Heel aardig..  |
|
blusgast
Erelid
|
TATATATA; Bij deze een goud gele natte klets voor onze TIMMY  |
|
|
@ iedereen heel erg bedankt voor alle steun en aimed natuurlijk bedankt voor het biertje  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Timmy: shit nog 561 dagen duurt dat grr vidn ik niet leuk @ blusgast spa geel wat smakt die lkkr!! Nu heb je toch je zin  Jij met je biertje... Straks krijg je nog een bierbuik...  Net als mensen boven de 35  ;) |
|
|
hahah ik een bierbuik nee ik doe genoeg aan sport   |
|
blusgast
Erelid
|
Ehh Aimed, psst psst; Let jij wel op dat Timmy niet naar buiten waggelt, anders krijgt ie nog een prent voor openbare dronkenschap  |
|
|
ik ben nog niet dronken hoor
|
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote Timmy: shit nog 561 dagen duurt dat grr vidn ik niet leuk @ blusgast spa geel wat smakt die lkkr!! Nu heb je toch je zin  Jij met je biertje... Straks krijg je nog een bierbuik...  Net als mensen boven de 35  ;) Ho ho, niet iedereen boven de 35 heeft een bierbuik! Ik tenminste niet (al zou je dan niet denken bij een blusgast);) |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Timmy: ik ben nog niet dronken hoor
Daar ben ik bij iemand van jouw leeftijd nog niet zeker van |
|
nietmeer
|
wow weet je wat hier net gebeurt? Een jochie van 15 is door een agent opgepakt omdat hij een fiets gestolen zou hebben. agent neemt hem mee naar binnen en dat jochie begint die agent te trappen en te slaan. de jeugd van tegenwoordig.
|
|
Hoskeu Erelid
|
Sjonge wat een gezever om een biertje... hang die platte pet in de dakspanten voor hij de orde nog verder verstoort... er komen hier mensen voor hun rust hoor...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Nu heb je toch je zin  Jij met je biertje... Straks krijg je nog een bierbuik...  Net als mensen boven de 35  ;) Ho ho, niet iedereen boven de 35 heeft een bierbuik! Ik tenminste niet (al zou je dan niet denken bij een blusgast);)[/quote] Hap hap hap  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Sjonge wat een gezever om een biertje... hang die platte pet in de dakspanten voor hij de orde nog verder verstoort... er komen hier mensen voor hun rust hoor...  Voor je rust? Je klinkt als een oud mannetje als je dat zegt  Hoest op je werk? |
|
|
ben je dan de 35 al gepasteerd zou je inet zege ( slijm slijm) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Aimed, is cola met vodka strafbaar voor een minderjarige? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: wow weet je wat hier net gebeurt? Een jochie van 15 is door een agent opgepakt omdat hij een fiets gestolen zou hebben. agent neemt hem mee naar binnen en dat jochie begint die agent te trappen en te slaan. de jeugd van tegenwoordig.
een vriend van mij is wachtmeester en ik heb een keer met hem een ordedienst gedraaid. Wat je dan allemaal niet meemaakt.. Geen respect voor de hermandad. maar dat geldt ook voor de brandweer, hoor. Wil je iets goed doen, wordt je belemmerd door een stel raddraaiers |
|
|
@ blusgast heb wel meerdere biertjes al op hoor   hoe zag die gozer die die fiets had gestolen eruit? |
|
nietmeer
|
hmmm. goeje vraag, en als antwoord zeg ik gewoon ja, omdat in wodka veel alcohol zit en als je dat verdunnen wil moet je er heeeeel wat cola bij gieten |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Sjonge wat een gezever om een biertje... hang die platte pet in de dakspanten voor hij de orde nog verder verstoort... er komen hier mensen voor hun rust hoor...  Voor je rust? Je klinkt als een oud mannetje als je dat zegt  Hoest op je werk? Op mijn werk??... rustig... saai... ik denk dat ik langzaam gek wordt  ... maar verder goed hoor...  Die platte pet hapt niet volgens mij...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote blusgast: Nu heb je toch je zin  Jij met je biertje... Straks krijg je nog een bierbuik...  Net als mensen boven de 35  ;) Ho ho, niet iedereen boven de 35 heeft een bierbuik! Ik tenminste niet (al zou je dan niet denken bij een blusgast);) Hap hap hap  [/quote] Volgens mij is het gewoon Liz88, en lieg je over je leeftijd  |
|