|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
BOE!! wmr party hier  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: BOE!! wmr party hier  Wrijf 't erin.... |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoi THee..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Ikke, ja das waar, ik heb medelijden met je nu |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Ikke: er is hier echt niks te doen nou, in mijn woonplaats ook niet (behalve dan dat er om half negen 's avonds grote groepen mensen met stille muziekinstrumenten over het marktplein gaan lopen) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Fijne avond nog. Ik ga even uitloggen om in een uitstekende pizzeria een lekker 4 Stagioni naar binnen te schuiven. Ik ben in het middenvan de nacht nog wel even terug denk ik. En... check over 5 minuten even het laatste artikeltje van vandaag!  |
|
Ikke
Oudgediende
CNC: Groningen lijkt me gewoon gezellig op 'n gewone uitgaansavond... In Venlo is echt geen zak te doen (ter illustratie: In de hele gemeente (!) Venlo (dus: Venlo, Blerick, Tegelen, Steyl en Belfeld) ligt géénéén bioscoop!) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Greetz   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: CNC: Groningen lijkt me gewoon gezellig op 'n gewone uitgaansavond... In Venlo is echt geen zak te doen (ter illustratie: In de hele gemeente (!) Venlo (dus: Venlo, Blerick, Tegelen, Steyl en Belfeld) ligt géénéén bioscoop!) In Groningen is altijd wat te doen eigenlijk, elke avond is t uitgaansavond  Whaha, maar ik kom dr niet zo heel vaak, moet 12 km fietsen dan  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik woon ook in Brabant, waar de nachten lang zijn maar ga met BB in Milaan wonen  ...Italie  |
|
nietmeer
|
Eet smikkelig Mehicano  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
WMR Party..  |
|
|
Quote Luna: Ik woon ook in Brabant, waar de nachten lang zijn maar ga met BB in Milaan wonen  ...Italie  Fijn dat ik deze dingen weet voordat ik een huis ga kopen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
boeeee  het is leuk hier, drank is lekker  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey all  |
|
|
Quote Theemonster: boeeee  het is leuk hier, drank is lekker  Laat jij je ID is zien  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: WMR Party..  Déjà vu  Déjà dit: Wrijf 't erin... |
|
Luna
Moderator
Ik word wel je huishoudster ofzo  |
|
nietmeer
|
Taljanksa no4, oeff, ljubavno vreme Lunosjka. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Ik woon ook in Brabant, waar de nachten lang zijn maar ga met BB in Milaan wonen  ...Italie  Op zijn kosten hoop ik toch wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote ikky: WMR Party..  Déjà vu  Déjà dit: Wrijf 't erin... Maak je niet ongerust jong, je wilt daar helemaal niet wezen  |
|
Luna
Moderator
Quote BigBrother: Quote Theemonster: boeeee  het is leuk hier, drank is lekker  Laat jij je ID is zien  Ze is oud genoeg  |
|
|
Over 6 minuuutjes is mijn oma jarig  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Maak je niet ongerust jong, je wilt daar helemaal niet wezen  Dat wil ik wel  |
|