|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Quote my-angel: hEY iKKE :d *MANHUG* Hmm, morgen 1e engels, dan Bio, 2 tussenuren, maatschapijleer, natuurkunde, ANW  perfect, mijn horror dag  klinkt leuk  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Weet je wat net erg was?!   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Hugs all around  * Wit bier  zie ik er zo gek uit in dit verenpak???? Bier behoort geel te zijn hoor  |
|
|
|
@elohir te veel veel te veel schuim ik heb afgewassen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@miwen, bij mij niet  , Bio & ANW heb ik van een mevrouw die nauwlijks door de deur past in de breedte  , natuurkunde is verveelt, maatschapijleer krijgen we iets waar we nie tbij op hoeven te letten, dus das saai  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga mijn avond eens anders vullen dan achter de pc hangen  Big Brother, als je nog komt:   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hahahaha, Elro, dan krijg je gewoon een wieckse van me.
* pakt een wieckse witte voor Elro*
Alsjeblieft |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote miwen: Hmm, morgen 1e engels, dan Bio, 2 tussenuren, maatschapijleer, natuurkunde, ANW  perfect, mijn horror dag  klinkt leuk  [/quote] Engels is leuk, Bio is leuk, Maatschappijleer heb ik niet meer  en ANW heb ik ook niet meer (blijft heerlijk om 't erin te wrijven   ), |
|
@my-angeldas inderdaat niet zo chil ik heb natuurkunde vane ene man die niet doro de deur heen kan een dikke surinamer |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, lees m ijn uitleg er bij  |
|
Jannick
Oudgediende
Elro..  Ik was bij cathegesatie, moest wat voorlezen uit den bijbel, ik kon niet meer uit mijn woorden komen, en toen op een heel stil moment: oh god, en dan met zo'n harde klank, echt heel erg..  Iedereen in een deuk, ik kwam niet meer bij van schaamte en van de lach, en die mensen maar zo serieus kijken..!!   |
|
Ikke
Oudgediende
@my-angel: Bio kreeg ik in de eerste en de derde ook van 'n vrouw die nauwelijks door de deur past, maar ze is wel kei-aardig.. ANW kreeg ik van 'n supertoffe leraar, maar 't vak is saai... Natuurkunde krijgen we van 'n supertoffe leraar en Engels krijg ik van 2 supertoffe leraren  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Oooh, ik heb ergens zin in  Ik ga alleen niet verklappen in wat, dat weet alleen ...............  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
It's better to burn out, then fade awayAloha. Jannick loopt een psychisch trauma op in de kerk zie ik net  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ik ga mijn avond eens anders vullen dan achter de pc hangen  Lees: ik ga voor de tv hangen  Doei luna    |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ben er nog, maar ga zo echt    Ikke |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@Jannick..... Dus je mocht hem niet aanroepen   Maar je hebt het overleefd   |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, die lerares is één niet leuk twéé niet reëel  |
|
Jannick
Oudgediende
Echt heel erg.. Ik schaamde me kapot..  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedenavond mensen  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*keelt de wieckse witte, gek hoor.... nu al lam... witbier en het is toch geel* Addendum:  Ikky  Lessien  Theetje  Jannick  Ikke  Iedereen die er ook eentje wil |
|