|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
*schenkt zichzelf maar een 4dubbele vodka in* Proost Liz.. Op je gezondheid.. Bedankt heh... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Geeft Dreamer de vierdubbele vodka*... hier meid... zuupen dan maar... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Jannick! *boink* Je vergeet mij!  Elro: mv -f hardware /dev/null ? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Is Lizz er?    Heeyhallo  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@Liz Niet teveel he, een dubbele van mij, een vierdubbele van jezelf.....straks loop je achteruit   |
|
Ikke
Oudgediende
Liz!    (jij bent ook een van mijn WMR-zussen toch? Vergeet af en toe wie er bij de familie hoort  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Ikke: Jannick! *boink* Je vergeet mij!  Elro: mv -f hardware /dev/null ? Ikke!  Lizzz, hoe gaat ie?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Zoow, lekker die vodka man  Dat versterkt de sfeer   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Liz Niet teveel he, een dubbele van mij, een vierdubbele van jezelf.....straks loop je achteruit   Ik wil best even he-le-maal van de wereld zijn hoor.. Even lekker alles wegzuipen.. Quote Ikke: Liz!    (jij bent ook een van mijn WMR-zussen toch? Vergeet af en toe wie er bij de familie hoort  ) Heey broertje..   Volgens mij wel ja..  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Zo.. Softwaredingetje in elkaar geflatst. (..) Eerst gevonden bericht:Date 14-03-07 Time 21:27:09. Big Brother, als je nog komt:  -------------- Jij ook   Titi  |
|
Ikke
Oudgediende
Doe mij nog maar 'n bitter lemon ajb  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote Ikke: Jannick! *boink* Je vergeet mij!  Elro: mv -f hardware /dev/null ? Ikke!  Lizzz, hoe gaat ie?  Gaat.. Jou? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
bestelling/2=1/2>null and 1/2 leveren....  Lizz... pas je op.... da's geen water hoor, eerder vliegtuigbenzine... |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
mensen ik ga ergens een slaap plaatsje zoeken, dus tot morgen allemaal  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Ik werd zelfs gemist   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Liz Kan soms wel eens fijn zijn, maar het gevoel de volgende dag, van al die drank, is meestal niet zo fijn   en als je weer nuchter bent is alles weer terug   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  Lizz... pas je op.... da's geen water hoor, eerder vliegtuigbenzine... Heb je nog iets sterkers?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: mensen ik ga ergens een slaap plaatsje zoeken, dus tot morgen allemaal  Trusten my-angel *boink* |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Slaap Lekker My angel  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote BigBrother: Ik werd zelfs gemist   Jaja  |
|
my-angel
Oudgediende
@liz, een glaasje ethanol, denk er aan, is wel puur, is dus een beetje erg sterk, en erg giftig  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: Quote ElrohirElensar:  Lizz... pas je op.... da's geen water hoor, eerder vliegtuigbenzine... Heb je nog iets sterkers?  Je zou in Kpuc's kastje kunnen kijken.... Vage oos-europese flessen met onleesbare etiketten  |
|
my-angel
Oudgediende
iedereen alvast een fijne nacht ! |
|
Liz87 Erelid
|
@ Lessien.. Ach ja  Koppijn heb ik toch bijna iedere dag van al het nadenken en wakker liggen  Dan kan ik er net zo goed een dronken avond van maken.. Maar idd morgen is dan alles weer terug...  |
|