|
nietmeer
|
Heb vrij genomen om ff een beetje bij te slapen... heb al een hele week een slaaptekort... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Dromer, mijn motto: Drink een beetje, en geniet en lach van de rest die zich het leplazarus drinkt  @dromer, ik ben morgen niet vrij  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Morgen 1e uur vrij, maar dat betekent alsnog half 8 de deur uit. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Muaddhib: Heb vrij genomen om ff een beetje bij te slapen... heb al een hele week een slaaptekort... Ik heb geen vrij genomen, ben gewoon 'n dagje vrij  @CnC, dan heb je pech   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloo iedereen   |
|
nietmeer
|
wa... eerste uur vrij, en alsnog half 8 weg?!?! damn... hoever woon jij dan niet van je school vandaan? |
|
nietmeer
|
Hey Queen  Iets te drinken? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad.. hhmmmm doe maar een witte wijn |
|
|
Quote Muaddhib: wa... eerste uur vrij, en alsnog half 8 weg?!?! damn... hoever woon jij dan niet van je school vandaan? Moet van Arnhem naar Eindhoven, kost me 2 uurtjes heen, 2 uurtjes terug  |
|
nietmeer
|
een zoete zeker  *Schenkt een klein laagje zoete witte wijn in voor Little Queen* Is deze goed? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dromer, mwah, ik heb de rest van de week al vrij gehad, nja, behalve maandag en dinsdag dan  |
|
nietmeer
|
@Banaantje: ah, vandaar... maar waarom zoek je het dan zo ver weg? CnC: en dan klagen dat ie morgen geen vrij heeft... |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Dromer, mwah, ik heb de rest van de week al vrij gehad, nja, behalve maandag en dinsdag dan   Najaah, ik heb deze week dagen moeten maken dat ik, nog voordat het middag werd, alweer uit was.. Behalve vandaag, maar toen moest ik pas in de middag weg  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Banaantje, hoelaat ga jij dan naar school als je het 1e uur beginnen moet..?? |
|
nietmeer
|
oempf... ik begin in slaap te vallen....
LAATSTE RONDE!!! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad.. helemaal perfect... ik wil meeeerrr  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: @Banaantje: ah, vandaar... maar waarom zoek je het dan zo ver weg? CnC: en dan klagen dat ie morgen geen vrij heeft... Hey, ik ben t gewend  Dromer, ja, je hebt t wel relaxt jij  |
|
nietmeer
|
*Schenkt Little Queens glas vol met dezelfde wijn, en zet de fles ernaast* succes ermee  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad... dankje... zijn er nog meerdere flessen aanwezig of is dit de enige? |
|
|
Muad Opleiding is alleen in Eindhoven, Groningen en Haarlem, maar had geen zin om op kamers te gaan, dit is goedkoper @DreamerTjeEerste uur is 7 uur weg, en op woensdag half 7 (is voor de minor, andere school = eerder beginnen). |
|
nietmeer
|
Dan zal je ff in de wijnkelder moeten kijken Queen... ik heb echt geen flauw idee... Links zijn alle zoete witte wijnen @Banaantje: pffff.... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*kijkt in de wijnkelder...  ... kan haar wijn niet meer terug vinden* |
|
nietmeer
|
Ik zal wel extra bestellen morgen, zolang je ervoor zorgt dat de fles op de toonbank achterblijft... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad ok  |
|