|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: CnC, je hebt m'n rooster gezien! Relaxter dan dat kan het helemaal niet   Nee idd, mazzelaar  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz weet je wat SCHIJT aan alles FEESTEN maar *begint zowel VR als RL te zuipen* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mijn rooster is totaal niet relaxt... maarjah dat heb je he op de middelbare  |
|
nietmeer
|
VR en RL? was daar de vertaling van?
Ik heb geen rooster meer... bij mij is het gewoon standaard van (ongeveer) half 9 tot (ongeveer) vijf... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Muaddhib: VR en RL? was daar de vertaling van? Virtual Reality en Real Life |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Little Queen: Mijn rooster is totaal niet relaxt... maarjah dat heb je he op de middelbare  Aaahw, dan zit je gewoon niet op de goeie school.. mijn rooster was op voortgezet ook best  |
|
nietmeer
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
mijn rooster is.. maandag: 9:05 tot 16:05, Dinsdag van 8:15 tot 16:05 woensdag ook donderdag 8:15 tot 14:55 en vrijdag van 8:15 tot 14:05  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote DreamerTje: Quote Little Queen: Mijn rooster is totaal niet relaxt... maarjah dat heb je he op de middelbare  Aaahw, dan zit je gewoon niet op de goeie school.. mijn rooster was op voortgezet ook best  Die van mij is GEWELDIG.. Ik was vandaag om half 1 uit  Morgen tien voor twee  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik wil twee armen om te knuffelen en om stevig vast te houden..  |
|
nietmeer
|
@Queen: mwa... das een lekker vol gepropt rooster... en daarna zeker ook nog huiswerk...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jannick... ik heb wel 2 armen   @ Muad.. precies... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Jannick: Ik wil twee armen om te knuffelen en om stevig vast te houden..  ik ook  |
|
nietmeer
|
Voor degenen die nog een drankje wilden, is dat jammer maar helaas (of je gaat zelf maar tappen) Ik ga naar bed...
trusten all |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad weltrusten  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Muad Moet ik je nog wegbrengen of gaat het lukken op eigen benen? |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Trusten Muad, tot morgen waarschijnlijk   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Trusten Muad *boink* Trusten Styvon   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Twaggy: Quote Jannick: Ik wil twee armen om te knuffelen en om stevig vast te houden..  ik ook  ik ook......      |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Mereltjee.. Ik ben maandag 13.00 uit Dinsdag Vrij Woendag 13.00 uit Donderdag 11.30 uit Vrijdag vrij     Helaas is dit maar voor 1 week  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*neemt haar twee armen en pakt Jannick, Twaggy en Thee vast* Kom maar even hier hoor   |
|
nietmeer
|
goh... wat kent ie me toch goed  alhoewel... best kans dat ik achter m'n wii geplakt blijf... Truste CnC  en Queen  en Styvon @banaan: Ik ben de barman, ik mag niet al te veel drinken... Truste  Edit: Hey Lessien, truste Lessien  Waggelt slaapdronken het cafe uit... |
|
Ikke
Oudgediende
|
|