|
nietmeer
|
Ik ben leraar biologie geweest, en tijdens een bepaald aantal lessen tijdens (meestal) het tweede leerjaar, was ook het gelach niet van de lucht (damn... sommige leerlingen zijn gevat... heb vaak zat anderhalf lesuur in een scheur gelegen...) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
voor mij indiem, tot later iedereen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Leraar: 'Als je zo doorgaat krijg je een punt aftrek' Klas: 'Aftrekker! Aftrekker!!'
Nog zo'n uitspraak van mijn natuurkundeleraar: Daar geef ik geen ruk om.... (dat was in de 2e  ) |
|
nietmeer
|
Laters My angel |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@muad; hoe oud was je toen je bio-leraar was (de mijne zijn allemaal of heeeeel erg oud, of zo jong dat ze nog geen sexuele voorlichting durven te geven aan 17 jarige  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik ben ff kinderen geen bezwaar kijken  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Muad voortplanting zeker, daar zijn we nu ook mee bezig.. oestrogeen bij mannen inspuiten enzo  |
|
nietmeer
|
ehm... tussen de 20 en 22 jaar oud... en seksuele voorlichting aan een 17 jarige is geen probleem hoor, alleen moet je oppassen dat ze je niet uitlullen... @Ad: welke les anders  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: muad; hoe oud was je toen je bio-leraar was (de mijne zijn allemaal of heeeeel erg oud, of zo jong dat ze nog geen sexuele voorlichting durven te geven aan 17 jarige  ) Mijn biologielerares in de 3e (toen we dus de hoofdstukken over voortplanting kregen) is ergens in de dertig... Maar die is ook echt gevat... Waren de leukste biologielessen ooit... Echt uren in 'n deuk gelegen... |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Is ook de enige bioles waa bijna iedereen goeie cijfers voor had...
Doei Thee, tot later vanavond (denk ik....) |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|