|
nietmeer
|
Ik ben leraar biologie geweest, en tijdens een bepaald aantal lessen tijdens (meestal) het tweede leerjaar, was ook het gelach niet van de lucht (damn... sommige leerlingen zijn gevat... heb vaak zat anderhalf lesuur in een scheur gelegen...) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
voor mij indiem, tot later iedereen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Leraar: 'Als je zo doorgaat krijg je een punt aftrek' Klas: 'Aftrekker! Aftrekker!!'
Nog zo'n uitspraak van mijn natuurkundeleraar: Daar geef ik geen ruk om.... (dat was in de 2e  ) |
|
nietmeer
|
Laters My angel |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@muad; hoe oud was je toen je bio-leraar was (de mijne zijn allemaal of heeeeel erg oud, of zo jong dat ze nog geen sexuele voorlichting durven te geven aan 17 jarige  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik ben ff kinderen geen bezwaar kijken  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Muad voortplanting zeker, daar zijn we nu ook mee bezig.. oestrogeen bij mannen inspuiten enzo  |
|
nietmeer
|
ehm... tussen de 20 en 22 jaar oud... en seksuele voorlichting aan een 17 jarige is geen probleem hoor, alleen moet je oppassen dat ze je niet uitlullen... @Ad: welke les anders  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: muad; hoe oud was je toen je bio-leraar was (de mijne zijn allemaal of heeeeel erg oud, of zo jong dat ze nog geen sexuele voorlichting durven te geven aan 17 jarige  ) Mijn biologielerares in de 3e (toen we dus de hoofdstukken over voortplanting kregen) is ergens in de dertig... Maar die is ook echt gevat... Waren de leukste biologielessen ooit... Echt uren in 'n deuk gelegen... |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Is ook de enige bioles waa bijna iedereen goeie cijfers voor had...
Doei Thee, tot later vanavond (denk ik....) |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Muaddhib: Is ook de enige bioles waa bijna iedereen goeie cijfers voor had... Bij interessante onderwerpen letten mensen beter op  |
|
Theetje
Oudgediende
hahah, wij krijgen op school geen sexuele voorlichting, naja, ik heb het niet gehad. Wij krijge wel dingen als hoe de man en vrouw in elkaar zitten, maar daar houd het ook op  Ik heb wel in de 3de condoom gerold voor een cijfer   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Doei thee   |
|
nietmeer
|
Was bij mij ook de enige les waar de kinders vrijuit met de vleeschwaren mochten smijten... Heb ik zelf ook nog wel het een en ander van opgestoken @TheE: pffff... wat een saaie leraar... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: Ik heb wel in de 3de condoom gerold voor een cijfer   Onze lerares gaf aan iedereen 'n condoom mee om thuis te oefenen (was huiswerk  ) Voor de jongens was 't makkelijk  , de meisjes moesten oefenen op 'n banaan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@TheE condoom rollen  ik vat 't ff niet  Ik had in de 2e verzorging, toen kregen we sexuele voorlichting met SOa-gebeuren  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
wij kregen een condoom die over datum was  Mocht je mee doen wat je wou... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote alweerdood: @TheE condoom rollen  ik vat 't ff niet  Ik had in de 2e verzorging, toen kregen we sexuele voorlichting met SOa-gebeuren  om een dildo... Met op de onderkant van die dildo "nico" (dat is een deel van de naam van mijn school..) Maar mijn vader heet nico    |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@TheE waarom krijgen wij dat niet (ja ben aan het spammen, ff snel m'n index omhoog nu er geen mods zijn  ) |
|
nietmeer
|
@TheE: Ik heb zo'n vermoeden dat je toen je die naam las toch wel ff moest lachen...  alhoewel... Ik moet er eigenlijk niet aan denken... Ewwwwwww... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Uuhm goedenavond...  |
|
nietmeer
|
Goeienavond Liz... Je komt wel op een heel goed moment binnenstormen  |
|
Ikke
Oudgediende