|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik hield daar vroeger ook wel van. Nu vind ik er niet zo veel aan. Banaanijs heeft mijn voorkeur. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Thee hopen dat my angel spierballen heeft  dan kunnen we lekker veel ijs meeslepen  |
|
nietmeer
|
@TheE: al iets teruggestuurd (geen idee, nooit gezien...) Ik ook  witte wijn met een bol citroen ijs... (alleen nu even niet, eten was nogal veel en zwaar...) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Woei!!! Ik ga een positief gestemde avond tegemoet  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@LQ, ik neem wel een soort van ding mee waar het mee op me rug kan ..  |
|
Foute zin van mijn scheikundelerares (toen dat nog verplicht was): "Sommige deeltjes trekken elkaar aan en sommige deeltjes trekken elkaar af" |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel hoeveel kan daar in?  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Woei!!! Ik ga een positief gestemde avond tegemoet  Ik ook  Lekker filmavond bij een vriend  Veel leuke mensen, veel praten, veel lachen  Helemaal mijn ding  |
|
my-angel
Oudgediende
Nou. ik bedoel een soor tvan rugtas voor die koelbox  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
leuk mensen heel veel ijs is lekker geef mij maltesers die smelten te minsten neit  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Lananq OMg  .. zo ken ik er nog eentje, moment  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ my angel...  weetje hoe groot die koelbox wel niet is  dan heb je een mega grote rugtas nodig  |
|
Quote my-angel: @Lananq, die is echt zo verkeerd  De klas heeft een kwartier lang alleen maar gelachen   |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
mrr ben weg
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ my angel.. wel 1 voordeel.. je krijgt dan zo'n last van je rug dat je de komende weken in iedergeval niet hoeft te gymen.. tenzij mister B jouw les gaat geven  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ< dan nemen we een andere manier  een diepvries tas met voldoende koel elementen kan ook wel  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Leraar: 'Als je zo doorgaat krijg je een punt aftrek' Klas: 'Aftrekker! Aftrekker!!'
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Lananq: Quote my-angel: @Lananq, die is echt zo verkeerd  De klas heeft een kwartier lang alleen maar gelachen   ik zit ook te lachen hier, km niet meer bij   |
|
nietmeer
|
Doei Miwen
grmbl... klote stopfouten... nu ben ik vergeten wat ik ook al weer wilde reageren... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Ikke: Woei!!! Ik ga een positief gestemde avond tegemoet  Ik ook  Lekker filmavond bij een vriend  Veel leuke mensen, veel praten, veel lachen  Helemaal mijn ding  Ik ga misschien testen hoe goed mijn monitor films afspeelt  En veel op WMR rondhangen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: "en sommige deeltjes trekken elkaar af" Gezellige deeltjes  Bepaalde mensen hebben dat ook (maar die bestaan dan ook uit deeltjes  )  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Muaddhib: Doei Miwen
grmbl... klote stopfouten... nu ben ik vergeten wat ik ook al weer wilde reageren... dan reageer je maar op mijn mail  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik ga zo film kijken alleen weet nog niet welke  |
|