|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
maar ik ga ervanuit dat degene die de hakken heeft uitgevonden een man was, want vrouwen gaan ervan heupwiegen, wat ze weer aantrekkelijker maakt voor mannen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga broodjes afpakken, later!!   |
|
nietmeer
|
Doei Jannick |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloooow   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Don't walk away, don't walk away, oh, when the world is burning Don't walk away, don't walk away, oh, when the heart is yearning Verdorie, verslaafd  Carnival of Rust  |
|
nietmeer
|
Hey Queen hoe gaat ie? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey Queen   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ muad, heb net lekker gezwommen  625 meter  das 23 keer op en neer in t zwembad hier  Heeey CnC  |
|
nietmeer
|
@Queen: mwa... dat doe je netjes... ben vaak al bekaf na een baantje of 3.... maar dat kan ondertussen wel anders zijn... te lang geleden dat ik dat getest heb... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad... ik doe 23 baantjes in 20 minuten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Muad, ik ben ook geen zwemmer  ik ben een drijver  Whaha, zwemmen is relaxen voor mij |
|
nietmeer
|
Dat doe je heel netjes... Mij lukt het niet....
CnC: ik houd het meestal tussen drijven of zinken... maar dat laatste wel met behulp van een loodgordel.... (zolang het niet te koud is dan heh... water dus minstens 25 graden celsius, of met een dik pak aan...) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad.. mij dus wel  |
|
nietmeer
|
Queen: mja.. das wel duidelijk  volgende keer jezelf verbeteren? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ muad... jaah woensdag moet het 24 baantjes worden in 20 minuten... alleen ik had nou last van het zigzageffect (mensen zwommen heel irritand in de weg) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wat ik heb met water: Leuk om in te drijven, rustig te zwemmen Waterskieën Zeilen Of elke vorm van varen is wel leuk En daar blijft het bij  |
|
nietmeer
|
Queen: Gewoon je eerste baandjes heeeeel overtuigend je borstcrawl of iets anders spetterends oefenen, gaan ze wel aan de kant... (niemand wil immers nat worden in het zwembad  ) Het meeste water is voor mij te koud... alhoewel ik wel graag duik ofzo, moet ik daarvoor naar verre oorden, en daar heb ik het geld niet voor... (middelandse ze eis te koud) |
|
Theetje
Oudgediende
vroeger hield ik onwijs van zwemmen, nu nog steeds eigenlijk, maar ik wil geen zwemkleding meer aan, dus dan is zwemmen moeilijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: Gewoon je eerste baandjes heeeeel overtuigend je borstcrawl of iets anders spetterends oefenen, gaan ze wel aan de kant... (niemand wil immers nat worden in het zwembad  ) Stel je voor dat je nat wordt  daar doe je het toch niet voor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: vroeger hield ik onwijs van zwemmen, nu nog steeds eigenlijk, maar ik wil geen zwemkleding meer aan, dus dan is zwemmen moeilijk  Ga je toch naakt zwemmen  zijn wel een aantal naaktstranden hier in nederland  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad... alleen dr is zo'n man die echt niet aan de kant gaat... ik heb 1 keer geprobeerd om gewoon recht door te zwemmen, en boems knalde bijna tegen um aan... en die gast dan nog ff extra borstcrawl doen.. toen kreeg ik dus een klap voor mn gezicht (heb um later wel terug gepakt met mijn borstcrawl maar helaas heb ik hem niet geraakt) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Theemonster: vroeger hield ik onwijs van zwemmen, nu nog steeds eigenlijk, maar ik wil geen zwemkleding meer aan, dus dan is zwemmen moeilijk  Ga je toch naakt zwemmen  zijn wel een aantal naaktstranden hier in nederland  als ik geen zwemkleding aan wil, wil ik al helemaal niet naakt    |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
3 Liter koffie aub |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, oh, ja weet ik veel  als ik zeg dat ik geen kleren aan wil dan blijft er toch maar 1 optie over, dat ik naakt wil zijn?  |
|
nietmeer
|
Queen: d'r zijn toch wel meer banen in het zwembad? @TheE: een volledig omsluitend speedo pak? @heraux: zelfbediening vandaag |
|