|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
muad; dat zou alleen nog maar erger zijn  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
* neemt een Jerrycan en begint te vullen...
zijn er nog 70 koekjes, 20 pakjes melk 200 klontjes suiker ??? |
|
nietmeer
|
@TheE: Hoezo? omdat dan meteen iedereen denkt dat je goed kan zwemmen? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Muad... ze hebben ongeveer 3 banen voor banenzwemmen maar tussen die banen liggen geen lijnen.. (lees het is dus een complete gaos) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: @TheE: Hoezo? omdat dan meteen iedereen denkt dat je goed kan zwemmen? nee, omdat mijn lichaam dan te goed te zien is, vandaar dat ik ook geen bikini of wat dan ook aan wil... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote heraux: * neemt een Jerrycan en begint te vullen...
zijn er nog 70 koekjes, 20 pakjes melk 200 klontjes suiker ??? Heraux slaat in? dagvoorraadje aan het opbouwen of ben je bang dat de 3de wereldoorlog over een minuutje uitbreekt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Thee, ik wil ook geen bikini aan hoor... dan valt t helemaal zo op |
|
nietmeer
|
Queen: Klinkt als een gemiddeld recreatiebad  bij ons was het toen ik nog in het zwembad kwam (lees 8 jarig jochie) was het ook altijd chaos... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Little Queen: @ Thee, ik wil ook geen bikini aan hoor... dan valt t helemaal zo op Ik ook niet.   |
|
nietmeer
|
@TheE: zucht.... ijdeltuit...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: @TheE: zucht.... ijdeltuit...  nee, onzeker.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Little Queen: @ Thee, ik wil ook geen bikini aan hoor... dan valt t helemaal zo op Ik ook niet.   Dat wou ik dus ook al zeggen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ muad dat hoeft ook niet altijd aan het ijdeltuit gedrag te liggen hoor... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote heraux: * neemt een Jerrycan en begint te vullen...
zijn er nog 70 koekjes, 20 pakjes melk 200 klontjes suiker ??? Heraux slaat in? dagvoorraadje aan het opbouwen of ben je bang dat de 3de wereldoorlog over een minuutje uitbreekt  para-mode: kijkt links.. rechts.. pssst.. weest voorbereid.. kijk daar !! graaid de koekjes van de tafel.. |
|
nietmeer
|
@TheE: ook goed...  that's something we gotta remedy then...  Queen: weet ik... voor mij meestal duikpak, als ik het water in duik.... een heel dik duikpak... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: @TheE: ook goed...  that's something we gotta remedy then...  voor mij meestal duikpak, als ik het water in duik.... een heel dik duikpak... Met een bontjas eronder?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
OOwwwwhh ik heb zin in de BOWLING  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Luna de Mexicaan Oeh la la Of lees ik het verkeerd |
|
nietmeer
|
CnC: nou... als het ff kan.... laatste keer duiken had ik een liter hete thee, en een half uur onder de warme douche nodig om een beetje op temperatuur te komen.... buiten was 't 42 graden.....
en nee hoor je leest het goed.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, jij hebt ong tzelfde als mn pa dan, die koelt ook vreselijk af, voor zn gevoel iig dan. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Cee-N-Cee: Luna de Mexicaan Oeh la la Of lees ik het verkeerd Wat is er met mij  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Quote Cee-N-Cee: Luna de Mexicaan Oeh la la Of lees ik het verkeerd Wat is er met mij  Goeiemiddag    |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoi  |
|
nietmeer
|
CnC: Lijkt het wel op... en dat allemaal dankzij een sensei die op het heldere idee kwam om bloodvoets in de sneeuw te gaan trainen..... |
|