|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
afwijzing.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Dat is niet leuk  Echt niet leuk... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Inderdaad niet.. |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
alweer een 5de cafe  ... gaat snel hier... |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Ik wil wat sterkers... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Ik wil wat sterkers... 1 blok beton voor ikke  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Dat is niet leuk  Echt niet leuk... Inderdaad... Ik voel me al de hele dag *** Bluesrock domineert m'n playlists, alle chocola is op, ik heb niks te doen en kan me niet concentreren op wat ik uit totale verveling dan wel doe.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
je had even een eindje moeten fietsen ofzo, muziek je op, effe de zinnen verzetten.... is een late raad maar ja.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Helleeeu..   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 eten is op en ik heb nog honger  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Twaggy:  eten is op en ik heb nog honger  Had je iets meer moeten eten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Twaggy:  eten is op en ik heb nog honger  Ik heb nog zelfgemaakte pizza liggen  Hey dromer, kom je me even gezelschap houden?  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote DreamerTje: Quote Twaggy:  eten is op en ik heb nog honger  Had je iets meer moeten eten  3 borden vol en een big mac toen alles op  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Twaggy:  eten is op en ik heb nog honger  Ik heb nog zelfgemaakte pizza liggen  Hey dromer, kom je me even gezelschap houden?  Was/Ben je alleen dan..??  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ik was enigsinds alleen hier in t cafe... en ik zit alleen bij de pc... ik zit alleen hier boven... Dus ja  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: je had even een eindje moeten fietsen ofzo, muziek je op, effe de zinnen verzetten.... is een late raad maar ja.. Kheb al de hele dag bluesrock aanstaan... 't helpt, maar niet echt veel... |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: ik was enigsinds alleen hier in t cafe... en ik zit alleen bij de pc... ik zit alleen hier boven... Dus ja  Ik kan je wel gezelsschap houden in het café hoor..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: ik was enigsinds alleen hier in t cafe... en ik zit alleen bij de pc... ik zit alleen hier boven... Dus ja  Ik kan je wel gezelsschap houden in het café hoor..  @Ikke, jah... maar dan hou je er niet over op, je moet even iets doen waar je niet bij nadenkt, of waar je dingen ziet zodat je het allemaal even vergeet. |
|
Ikke
Oudgediende
CNC: kzou niet weten wat ik dan zou moeten doen... Ik heb nergens zin in en ik denk sowieso altijd na... |
|
DreamerTje Oudgediende
@CnC, weet jij wie er achter de bar staat, of is het nog zelfbediening.. ?   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, ik zei al, stap op de fiets... al begrijp ik best dat je nergens zin in hebt dus ook daar niet in... |
|
Ikke
Oudgediende
Op de fiets denk ik juist 't meeste na  Ik heb al 55 potjes Reversi verloren van de computer en Supertux voor 'n 2e keer uitgespeeld... En 3 opgaves wisknudde gemaakt |
|