|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Met den Hoskeu marcheerd het nagenoeg altijd zjuust... nouja... zjuust genoeg om er goed gemutst van te geraken... dank u...  |
|
nietmeer
|
maar is er niemand anders online? ongezellig hier.
*loopt naar de bar, schenkt een kop koffie in voor zichzelf en een cola voor Hoskeu* PROOST |
|
Hoskeu Erelid
|
Dank U aimed voor uw genereuze gebaar... doch prefereert ondergetende gelijk u een lekkere warme bak dampend zwart goud... geselecteerd en gemalen door den Ouwe Degbert himself...  |
|
nietmeer
|
jaja  dank U |
|
nietmeer
|
ik ga even wat te eten halen  , de bar is open en heb nog niet ontbeten, hey, niemand jarig vandaag? |
|
Hoskeu Erelid
|
 Zoow... lets cut the shit... Nog geneukt??... EDIT:Laten we het fatsoenlijk houden... Nog geslachtsgemeenschap gehad met iemand??...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Cola..  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Een goedemorgen allemaal! Hebben jullie ook zo'n problemen met kpn? Heeft mij een heel weekend on line gekost.   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ben ik weer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Uhmm... ik participeer niet op het net via de provider diensten van kpn...  Maargoed... dat is wel klote... geen internet een heeeeeel weekend  ... veel ondwenning gehad??... |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
blusgast
Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Heeeej puppy... Lang niet gezien... oow wacht ik heb je nog nooit gezien... bla bla bla bla... Sjong ik val in herhaling...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Uhmm... ik participeer niet op het net via de provider diensten van kpn...  Maargoed... dat is wel klote... geen internet een heeeeeel weekend  ... veel ondwenning gehad??... Ja was net lekker in het cafe bezig toen die er weer uitklapte. Rest van het weekend maar met de kinderen doorgebracht. Is ook wel leuk voor ze dat ze de man achter hun zakgeld leren kennen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Hoskeu: Heeeej puppy... Lang niet gezien... oow wacht ik heb je nog nooit gezien... bla bla bla bla... Sjong ik val in herhaling...  Dat zei je de vorige keer ook al  |
|
puppy Erelid
|
hahaha, ja daar ben ik weer @Hoskeu dat krijg je als iemand niet meer zo vaak online is  Jannick  Blusgast  |
|
blusgast
Erelid
|
heeft er iemand een overheerlijke bak koffie voor mij? |
|
puppy Erelid
|
Quote blusgast: Een goedemorgen allemaal! Hebben jullie ook zo'n problemen met kpn? Heeft mij een heel weekend on line gekost.   Ik heb alleen dat de telefoon er regelmatig uitligt  |
|
Hoskeu Erelid
|
@blusgast... hehehehe... Heeft u kinderen??... vervelend voor u  ... Wie is toch die man die me op zondag zakgeld geeft??  ... |
|
Jannick
Oudgediende
Wmr ontwenning = www ontwekking |
|
blusgast
Erelid
|
Het is gewoon balen! Gelukkig zit ik in een migratietraject. Door alle problemen kan ik onder de kpn uit en stap over. iemand nog goede suggesties voor een provider? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote puppy: Quote blusgast: Een goedemorgen allemaal! Hebben jullie ook zo'n problemen met kpn? Heeft mij een heel weekend on line gekost.   Ik heb alleen dat de telefoon er regelmatig uitligt  Ik heb KPN als telefoon provider en HetNet als internet provider (onderdeel van KPN) Nog nooit problemen mee gehad. HetNet heeft er bij mij nog nooit uitgelegen, ja, 1 keer, maar toen had ik mijn splitter opgeblazen |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: @blusgast... hehehehe... Heeft u kinderen??... vervelend voor u  ... Wie is toch die man die me op zondag zakgeld geeft??  ... Nee is helemaal niet vervelend. zijn schatjes (naar de film  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Dat zei je de vorige keer ook al  Droogkloot...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: Dat zei je de vorige keer ook al  Droogkloot...  zal ik m dan maar een glaasje water geven? |
|