|
nietmeer
|
ach geertje kan de pot op, hij probeert het voor ons land te verzieken, kan hij lekker met zijn snol naar Hongarije |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Geert wilders, willen jullie dat uitwerpsel van de samenleving buiten het cafe houden, daar hebben we POL voor |
|
nietmeer
|
@ Cee-N-Cee ja hoor chef, uwe wens is ons bevel |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@CNC; precies, voor politiek hebben we een ander topic. Laten we het gezellig houden in dit cafe  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Quote puppy: @Hoskeu; ik bedoel bij mij thuis  Ik zat er alleen even de spreekwoordelijke draak mee te steken...;)  Weet ik toch schatteke  Dan is het goed...   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: CNC; precies, voor politiek hebben we een ander topic. Laten we het gezellig houden in dit cafe  Sorry...  Ik zal het niet meer doen...  Mag ik dan een bakkie koffie??... voor ik straks alsnog buiten gezet wordt...  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ja politiek naar POL graag. mag dan tevens een ieder wijzen op mijn betoog op pagina 11? Ik ben benieuwd hoe de anderen hierover denken.
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@aimed, dank u @puppy, discussies in een cafe zijn niet zeldzaam hoor  maar als er al een topic over bestaat hoeven we ons daar hier niet over te ontfermen |
|
blusgast
Erelid
|
Iemand dan nog maar een bakkie oid? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hallo mensen  |
|
Ikke
Oudgediende
@blusgast: doe mij maar 'n groot bakkie troost  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: CNC; precies, voor politiek hebben we een ander topic. Laten we het gezellig houden in dit cafe  Sorry...  Ik zal het niet meer doen...  Mag ik dan een bakkie koffie??... voor ik straks alsnog buiten gezet wordt...  Jou zetten we toch niet buiten, je bent de beste Hossekeu van stal  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hallo mede pinguin...   |
|
blusgast
Erelid
|
Hey Ikke. Alles ok? |
|
puppy Erelid
|
Quote blusgast: Iemand dan nog maar een bakkie oid? Schenk maar bij  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ikke *boink* hoest jong? |
|
blusgast
Erelid
|
Tuurlijk Ikke. Hebben net een nieuw apparaat de nesspresso. Echt lekker. proef maar |
|
nietmeer
|
hey Ikke |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Quote puppy: CNC; precies, voor politiek hebben we een ander topic. Laten we het gezellig houden in dit cafe  Sorry...  Ik zal het niet meer doen...  Mag ik dan een bakkie koffie??... voor ik straks alsnog buiten gezet wordt...  Jou zetten we toch niet buiten, je bent de beste Hossekeu van stal  Kijk dat zijn nou de complimenten...  Het beste zwijn van stal...  |
|
blusgast
Erelid
|
Nogmaals een liefdevol bakkie voor PUP  |
|
puppy Erelid
|
Hoi Ikke, ben je er ook weer?  |
|
Ikke
Oudgediende
C-N-C *boink* Blusgast *boink* What else?  Aimed *boink* Have no fear, Tux is here  |
|
blusgast
Erelid
|
*Ikke en Hoskeu waggelen door de zaak* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Kijk dat zijn nou de complimenten...  Het beste zwijn van stal...  Your words, not ours  |
|