|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 ik zie natte sneeuw voorbijdwarrelen hier.... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Little Queen:  ik zie natte sneeuw voorbijdwarrelen hier.... Ik kom er net uit  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Hoskeu: ik kan je, als je gewend bent aan 't werken met Ubuntu, aanraden om ook andere distro's 'n keertje uit te proberen |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Zie je wel  Zo denk je "elke" dag aan me  Ik denk elke morgen als ik mijn computer opstart: "Wat zou ons pup vandaag uit de diepvries gepakt hebben??..."  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote puppy: Quote Little Queen:  ik zie natte sneeuw voorbijdwarrelen hier.... Ik kom er net uit  Ik was net voor de bui thuis  |
|
nietmeer
|
hey het sneeuwt hiero, alleen geen natte sneeuw  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: @Hoskeu: ik kan je, als je gewend bent aan 't werken met Ubuntu, aanraden om ook andere distro's 'n keertje uit te proberen Ben nog beetje aant stoeien met de terminal... als ik wat ingeburgerd raak en het GNU/Linux-eriaans wat onder de knie heb ga ik dat zeker doen...   |
|
nietmeer
|
hey little  |
|
puppy Erelid
|
Quote Little Queen: Quote puppy: Quote Little Queen:  ik zie natte sneeuw voorbijdwarrelen hier.... Ik kom er net uit  Ik was net voor de bui thuis  Heb jij het beter gedaan dan ik  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote puppy: Quote Little Queen: Quote puppy: Quote Little Queen:  ik zie natte sneeuw voorbijdwarrelen hier.... Ik kom er net uit  Ik was net voor de bui thuis  Heb jij het beter gedaan dan ik  Ik heb zo'n mijn voorgevoelens  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
halloe iedereen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hallo borrelnootjes |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Little Queen: Ik heb zo'n mijn voorgevoelens  Als ik jouw was... zou ik als weervrouw solliciteren...   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Hoskeu... als ik het dan mis heb krijg ik meteen de schuld.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: hallo borrelnootjes Of is het meer "thee mutsen"... Hallo Heraux en my-angel...  |
|
puppy Erelid
|
Quote heraux: hallo borrelnootjes Hoi H. Alles goed daar in het zuiden? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Little Queen: @ Hoskeu... als ik het dan mis heb krijg ik meteen de schuld.. Tsjah... elk voordeel heb se nadeel...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Ikke: @Hoskeu: ik kan je, als je gewend bent aan 't werken met Ubuntu, aanraden om ook andere distro's 'n keertje uit te proberen Ben nog beetje aant stoeien met de terminal... als ik wat ingeburgerd raak en het GNU/Linux-eriaans wat onder de knie heb ga ik dat zeker doen...   LinuxBasics.org Course BooekVerder de shell zoveel mogelijk gebruiken, en bij elk nieuw commando even de man en info pages doornemen |
|
Ikke
Oudgediende
Angel! *boink* |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel... mijn moeder vond die actie van H..... ook niet echt lief  |
|
my-angel
Oudgediende
@Lq, mijn moeder ook niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik vind die vijf gewoon zooooo gemeen... en ze vond dat ik me niet had voorbereid  .. ze moest eens weten  |
|
my-angel
Oudgediende
@LQ  |
|