|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Yumi: dankjee |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
doei kokkie     . Yumi: ik weet het niet  . ik ben nog moe van het weekend en ook nog hyper van het weekend XD (denk ik)  . |
|
nietmeer
|
Heb je een leuke weekend gehad? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: ja het was super   . alleen niet veel geslapen  . |
|
nietmeer
|
Ik ben blij te horen dat je een super weekend hebt gehad   Dus nu ben je aan het bijkomen van het weekend? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: ja het was heel gezellig  , was het weekend bij 1 van WMR  . nou ja zit nu op stage  maar gelukkig is er niet veel te doen  . ik ga denk ik zo dan ook maar na huis  . |
|
nietmeer
|
Aha jij had dus een mini meeting afgelopen weekend  Van niet veel te doen hebben kun je ook moe worden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: nou ja niet zo zeer een mini meeting  . was met 1  . ze vroeg of ik wou komen, dus ben ik daar zaterdag heen gegaan en zondag avond weer na huis  . haha ja dat ook  , maar in het weekend heb ik maar 3 uurtjes geslapen denk ik  . |
|
nietmeer
|
Als je het maar gezellig hebt gehad, dat is het belangrijkste  Gaan jullie vaker iets afspreken? 3 uurtjes slaap is wel heel erg weinig, gisteren waren er mensen hier op wmr aan het spelen met de gedachte aan een winterslaap  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: ja dat was het zeker  . we gaan misschien nog een keer samen weg door NL touren een weekend  met de trein   . haha tja we gingen denk ik rond5 uur slapen (nadat we de klok een uur terug hadden gezet) en 8:45 ging de wekker alweer omdat 1 persoon om 9 uur werd opgehaald  . haha denken ze daar nu al over na  . ik kan binnenkort wel al eraan beginnen  morgen krijg ik mijn nieuwe bed  . |
|
nietmeer
|
Leukkkkkk  Ben je daarna nog niet even verder gaan slapen?  Dat klinkt goed, een nieuw bed om lekker in bij te slapen  Wat voor stage doe je momenteel? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: jaaaa  heel leuk   . nee wou niet echt  . we hadden het toen te druk met wat anders  . haar pesten ja een mooi groot bed  , 2,10 bij 1,80  . ik loop stage op 14 basisscholen, hier ben ik dan systeem-/netwerk-beheerder  . |
|
nietmeer
|
Pesten op een vroege zondagochtend  Een mens moet toch iets te doen hebben wat hem bezig houdt  Zo'n groot bed, helemaal voor jou alleen?  Op 14 basisscholen, daar heb je het heel druk mee lijkt me. Of hoef je het niet alleen te doen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: ze kan niet tegen kietelen  dus even goed zitten kietelen XD en toevallig had ze een slaapzak waarbij je het voeteneind ook apart kan los ritsen  . ja voor mij alleen  . 2,10 is voor mijn lengte  , want op een 2,00 kan ik niet lang uit liggen  en ik heb nu ook al een bed van 1,80 breed  . boxspring  . valt wel mee  ik heb op het moment niet veel te doen, dus ja ik ga vaak na 2 basisscholen op 1 dag en verder volg ik de planningen gewoon  . ik loop stage samen met nog 1 uit mijn klas  wel zitten altijd elke dag op een andere basisschool  en af en toe vragen we elkaar even of we bij elkaar kunnen helpen omdat er veel te doen is  . |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
al de 3de keer dat ik sdat oh oh cherso nummer hoor op TMF
naja ik ben ziek dus ik ga maar DJ hero doen tot later!
|
|
nietmeer
|
Ik ken weinig vrouwen die wel tegen kietelen kunnen  Dus je had haar ook meteen wakker?  Wij hebben een bed van 1.40 bij 2.00 en moeten dat ook nog delen  Dus jij hebt het voornamelijk druk op wmr op die scholen?  Toch wel een leuk beroep ict-er Tot later delevene  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
delevene: laterrr delevene   . Yumi: haha ze kan er niet goed tegen  . ze was al wakker, maar daarna was ze echt helemaal wakker   . alleen ze gaat die slaapzak weg doen  want die is kapot XD en nu zal ze er vast wel om denken dat het voeteneind niet apart open kan  .  zo lekker knus  . en kom ik aan met een groot bed voor me alleen  . haha nee dat niet altijd hoor  . soms heb ik het zo druk, dat ik zelfs langer door ga. dus ja af en toe wat rust moet kunnen  . ja heel leuk  , tijdens het wachten mooi andere dingen doen  . |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
nog steeds over bedden? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer