|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
ik ben blond  wilde in de vakantie mijn eastpak wassen, en nu is het maandag de dag dat ik weer naar school moet en ik gooi hem zojuist in de wasmachine  fd:achja die nokia is dan toch maar tijdelijk?;) maart is het wanneer ik mijn externe harde schijf wil halen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
lekker  @Dav, waarom ben je daar nu al dan?  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Wesley: Naah, ik ben totaal niet ziek, voel me goed enzo, zit op stage  Maar heb alleen zo verschrikkelijk geslapen vannacht  . |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: oud nieuws   . je bent dus al net zo slim bezig als je broertje met het doorgeven van zijn nummer   . slimmerd  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ik heb mijn tas nog nooit gewassen volgens mij  Wel 6 jaar gebruikt  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
FrankB: Ook al? Jij ook?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jasjee: hmmm bijna iedereen heeft dus slecht geslapen  . ik heb uhmm 3 uurtjes geslapen  , maar wel 3 heerlijke uurtjes     |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: tja familie he  alleen ik ben (hoop ik  ) niet zo irritant @Caster: ik heb officieel gezien een lichtblauwe tas, nu was hij meer van bruin overlopend naar grijs  |
|
Irthe Erelid
stom internet  dat was een dubbele post¬¬ |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Denk dat ik in totaal echt 1.5 uur heb geslapen. Alles erna en ervoor lekker liggen draaien...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: spammertje  jij moet ook altijd aandacht hebben hé   , beetje dptjes maken  . haha tja zo zie je maar weer dat je toch wel wat op 'm lijkt  . nouuu soms ben jij heel irritant    . geintje hoor    Ayashna: eerder op bed gaan  , je ging ook pas uhmmm rond half2 slapen  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nouja zeg   mijn internet haat me gewoon nog steeds  ik lijk niet op m  hmhm klopt   *pest* doeg jasje!  oke, ik vind de uitvinder van plakband geweldig  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
He frank  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Davh11
|
*stalk*  |
|
FrankB Oudgediende
|
waarom stalk je jongens?  |
|
Davh11
|
*stalk* |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
doei doei Ayashnaaa    jij ook een fijne dag vandaag  . @Irthe: hahaha was maar een geintje   . je internet wordt al net zo vervelend als msn  . haha weet ik wel  , plaag je maar wat  . haha ja je pest mij altijd  , maar ik pak je altijd wel weer terug   . edit: zal dat lange verhaal wel in een mailtje dumpen  anders wordt iedereen hier gek   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: hmhm, vuurvosje haat me ook al  weet ik   ghehe jep  dat weet ik ookXD ooit verzin k nog wel wat  ik heb mijn eend veters weer bijna in mijn schoenen  (had ze gewassen, en had andere veters er in, ivm uitgaan  ) lang verhaal voor mij? of?  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: FF/I-net/MSN haat jou  maar wij niet  |
|
Irthe Erelid
FrankB: gelukkig maar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: awww arme jij   , maar over gaan op safari of opera?  gelukkig maar  . hahaha goed zo  en zal je altijd wel weer terugpakken    . haha je hebt al wat verzonnen  maar je vergeet het steeds weer   , maar dat is voor de volgende keer  . oooeeh oké  leuk    , haha anders worden ze zo vies van het bier en alles en mensen die erop staan  . uhmm ja dat lange verhaal van zonet   . |
|