|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@flyingdutchy: hmm nu geen zin in  k leer wel even met FF, gewoon weer keer updaten denk ik  ghehe  dat weet ik  ik zal me al weer voorbereiden  ja ik vergeet gewoon dingen snel   jep  hmhm  en ze waren al beetje zwart aan het wordne maar ze zijn al weer wat meer beige dan vorige week  ghehe  de anderen even sparen  is denken welke tas ik vandaag zal meenemen*-) |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
het gaat al weer hard hier  |
|
Irthe Erelid
wat gaat hard roy?  |
|
ladekast Oudgediende
|
het cafe  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: haha oké  hmm achja het zal vast 1x zijn en daarna werkt ie wel weer goed  . hmhm dat is ook wel eens handig ja  . hahaha goed zo   , doe dat maar  , maarja zal uit eindelijk wel weer meevallen  , doe je geen pijn    . maakt niet uit hoor  , ik zal het wel onthouden voor je  , kan ik het misschien wel bij jou doen   . jaaaa  hahaha oké   , gelukkig maar   dat is mooi  . hmmm ja want ze begrepen het in het begin al niet meer  dus ja  . uhmmm een schaapjes tas   ? Roy6: jij bent gewoon langzaam  dat is het   . |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
au au au au, last van mn been  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: moet je je anders been even tegen iets aanstoten  , dan voel je die andere niet meer   . |
|
Irthe Erelid
nee hoor afgelopen dagen de hele tijd dat al niet goed werkt  hmhm misschien dat dan wel beter doet  pijn?  waar?  mijn knie is trouwens blauw  ik denk omdat ik laatst gevallen ben  ghehe jij maakt gewoon misbruik van mijn vergeetachtigheid haha  dat horen we vaker  maarja zolang wij het nogmaar volgen  nee, blauwe eastpak, die niet meer zo blauw was  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Moggel allemaal  |
|
Irthe Erelid
FrankB: wat heb je gedaan dan?  morge MM!   mm zit te denken of ik nog een 2e bedrijf zou gaan mailen voor een stageplek..  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: idk, t is gwoon 1 spier die pijn doet, en die helaas door mn hele been loopt  goede morgen, muismatje  |
|
Irthe Erelid
FrankB: even goed veel bewegen   maar mensen ik ga zo |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmm oké  , ik had laatst ook steeds een crash report met FF, maar even een update en klaar   . haha ik denk het wel   . pijn aan jou kont  van het vallenxD  . awww arme jij   , ook al op je knie gevallen  . maar had het meer over van dat ik jou geen pijn doe   .  wie ik  hoe kom je daarbij *fluit*. nouja uit eindelijk doe je het toch wel weer terug  dus je xD, ik ontkom er hoe dan ook niet aan  . hmhm heel vaak  , haha ja daar gaat het om  , heeft de rest maar pech  . hmm ja dat kan ook   , is die al zo vies dan  . ik dacht je wil wel 1 van deze tassen  . klik hierklik hierklik hier   goedemorgen MM    |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: ja, ik ga zo n uurtje fietsen  maar nu nog niet  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: die laatste is het cools  die andere zijn handtasjes   FrankB: k over kwartiertje maarja moet me nog even wat wakkerder toveren  en een tas zoeken   |
|
FrankB Oudgediende
|
*gooit met ijsblokjes naar Irthe* al wakker?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Irthe: Ik denk dat je best een tweede bedrijf kan mailen! Nee heb je, ja kun je krijgen en nee kun je vervolgens zeggen!  Bah, werd om 6 uur wakker met 'n belachelijke hoestbui  |
|
ladekast Oudgediende
|
hey MM  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha ik dacht bewaar het beste voor het laatst    hmhm  maar had maar even snel opgezocht   . FrankB: hey geen ijsblokjes na ittetje gooien  *gooit ijsblokjes tegen frankie aan* |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Moggel Roy! Alles goed? |
|
Irthe Erelid
FrankB: haha jahoor  gooi meteen ook wat hoestdrank en wat keelpastilles er achteraan @MuseMatt: daar heb je een goed punt!  weer even een mailtje opzetten  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: *gooit fles hoestdrank op irthe* *gooit keelpastilles achter in irthe's keel*  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Roy6: daar gaat't om he  |
|