|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Roy6: heb je ook wat ijs voor mij  , heb het echt te warm hier  . wel lekker ijs hé  geen troep xD. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
MM, sja ach, nieuwe ronde, nieuwe kansen  flyingdutchy: er ligt nog een breg sneeuw in mijn voortuin, dus als je trek hebt ...  morgu Kpuc  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
goedemorgen Kpuc    die ijsjes zien eruit als hondendrollen  . Roy6: hmm nee dat hoef ik niet  bah daar zitten katten en zo in te zeiken  dat is ranzig  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
ik ga mensen  ! nog een stageadres gemaild, ik ben benieuwd.. fijne dag verder!    |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens ieders  Bwegh, vandaag nog een late dienst en dan is het midweekend  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Edit MuseMatt: leden belachelijk maken doe je maar in je eigen webruimte, niet hier. hey iedereen! alles goed? Edit: sorry MM  maar dat moest er effe uit...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ook een goedemorgen    uhmm ja gaat best hier   ^^  , maar bij jou blijkbaar niet  ? |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik ga ook, fijne dag iedereen  |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: nee man... niet echt... ik heb ge probeerd mezelf op te vrolijken door het Te-koop bord in de tuin van de buren te slopen, maar dat hielp weinig... |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Volgende keer mag je die straattaal achterwege laten, dan laat ik't staan  Maar wat moest er uit, je ontbijt  ? |
|
Stone-cold Erelid
|
@MuseMatt: nee ik heb juist nog niks gegeten, dus er kan ook niks uit...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
fijne dag frankie  en suc6 op school met de slome pc's  laterrr   @Stone-cold: hmm oké, tja ik zou zeggen ga iets doen waar je je prettig bij voelt en waarbij je niet aan andere dingen gaat denken zoals dit;). maar ja ik heb er geen ervaring mee, ik ben altijd te vrolijk om boos te zijn  . |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: TE vrolijk?  hehe, ik wou dat ik die gave had... maar ik stink best wel een uur in de wind mensen dus ik ga maar effe douchen... brb! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: hmhm ja  , je moet echt heel wat doen om mij echt boos te krijgen;). ach ja ik geniet gewoon van het leven  zoals ik dat zelf wil, dan komt het wel goed   . maar ja waarom zou ik chagrijnig/boos zijn, wordt het leven ook niet beter op  . owwww jij bent het dus die ik ruik   . lekker douche hé  tot straks maar weer    |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
gister hagel, vanmorgen sneeuw, wat is het toch weer een raar weer  Net Grudge 2 gekeken  Wel veel doorgespoeld, was mij te eng om het op normale snelheid te kijken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@fd: ja lekker gegeten  ja minder enge geluiden en enge schrikmomenten zijn veel minder  Ik ben niet zo van de horrorfilms  Maar ik had 1 ook gezien, dus wilde 2 ook wel ff zien  LQ   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: mooi zo  . haha tja altijd handig doorspoelen dan  . hmm nou ja horrorfilms zijn ook niet mijn favoriet  . doe mij maar een leuke actie film met wat komedie erin of animatie film of komedie of een film over engelen & demonen zoals de film Constantine  (mooie film  ) en een sci-fi film mag ook wel  . maar opzich kijk ik alle genres wel behalve romantiek en dans en zing/musical films><. haha ja als je het 1e deel kijkt, ben je ook altijd benieuwt na het 2e deel  . |
|
Delenn
Oudgediende
musicalfilms   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn:  hahaha dat is nou ook mijn reactie erop  echt geen ene reet aan  . ben blij dat ik dat nooit hoef je kijken, zal het later ook nooit willen zien  . |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ben echt zo aan het SOGen he  |
|
Delenn
Oudgediende
mensen waren me laatst aan het uitlachen dat ik nog nooit greese/sound of music volledig heb gezien, maar telkens als het op tv is en ik de moed heb verzameld om die films te kijken, ren ik weer kotsend weg na hooguit 5 minuten  arme LQ  nu al?  |
|