|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De laatste jaren is het maar 2 keer per jaar. Dus je moet ervan uitgaan dat het rond hetzelfde tijdstip is als 2 bowlings terug.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Delenn: snel samen voegen  niet eerlijk  . ik had er een printscreen van kunnen maken  en dan maar bij Beelden plaatsen   . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
tss, dan had ik dat beeld verwijderd  PW: ok  als jij het zegt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn:  Maar we zien het wel op tijd.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: dan deed ik de afbeelding wel als mijn homepage  en steeds een linkje in het café plaatsen  , kan iedereen er nog steeds van genieten  . |
|
Delenn
Oudgediende
gemeen  waarom hebben broertjes geen volumeknop?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
sorry  niet huilen  het was maar een geintje^^  . ik pest wat te veel denk ik  . hmmm dat zeg ik nou altijd over mijn zusjes  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Geeft honkbalknuppel aan Delenn.*  Alsjeblieft Delenn.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Delenn: valt dat niet onder machts misbruik Quote @Delenn: tss, dan had ik dat beeld verwijderd  PW: ok  als jij het zegt  |
|
Delenn
Oudgediende
@jjj: dus?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@jackjanjanus:  Wie de macht heeft kan die naar genoegen misbruiken.  Kijk maar naar Bak Ellende.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: ze zou het niet van photobucket en zo kunnen verwijderen  . |
|
Delenn
Oudgediende
standing on the crossroads of the hell, hmmm, hmmmhmmmhmm, hmmhmm heftige lyrics voor een vrolijk klinkend liedje  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: dat is waar @Delenn: dus niks gewoon was ff nieuwsgierig of het er onder viel of niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
JP: "Samen zullen we het oplossen."  Tot nu toe hebben ze alleen maar regels opgelegd zonder dat we inspraak hadden.  Het rookbeleid...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: ja ook zo'n leuke regel hij had nooit voor de 4/5de keer gekozen moeten worden maar ach blijkbaar vind de meerderheid JP wel goed ofzo  @FD: prettig weekend man   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters flyingdutchy *boink*  |
|
Delenn
Oudgediende
@Jij weet net zo goed als ik dat het niet JP's "schuld" is dat we een rookbeleid hebben nu. Zelfs in Spanje, het "rokerswalhalla" is nu een rookverbod. En ik zie daar geen JP rondlopen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Waarom krijgen ambtenaren een wachtgeldregeling van 4 à 6 jaar en moeten wij gelijk gaan solliciteren anders krijgen we geen uitkering! @Delenn: JP was toen minister president en sprak wel die woorden uit "samen zullen we het oplossen". We hebben totaal geen inspraak gehad.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: nee dat klopt ik begon ook niet over het rokers beleid en jij weet net zo goed als ik dat ze in spanje wel het beleid hebben maar roken in de kroegen gedogen  |
|
Delenn
Oudgediende
ik bedoelde @ PW  niet@ jjj  sorry  jjj (nu wel  ): in Spanje is sinds een paar dagen ook in kroegen niet meer toegestaan  PW: ja hij was toen minister president maar het lag aan de tijd dat er toen een rookverbod kwam en niet aan hem. Hij beslist dat trouwens echt niet in z'n eentje hoor, je kunt beter de hele regering de schuld geven. En wanneer hebben we nou wel inspraak? En als we inspraak hadden gehad denk ik dat we ook een rookverbod zouden hebben gekregen, ik ben er blij mee in ieder geval. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ze willen het ook langzaam gaan doordrukken dat je op straat niet meer mag roken.   Maar in de tussentijd hebben ze wel de accijns naar 78% omhoog gegooid. Ze verdienen er dus heel veel aan. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: ik mag toch hopen van niet maar wat is hun reden daar achter dan? dat ik in spanje was was het rookverbod er net ingevoerd maar het enige verschil was geen asbakken meer in de kroeg en je mocht niet naar binnen met een peuk maar als je eenmaal binnen was mocht je gewoon roken |
|
Delenn
Oudgediende
jjj; was je dit jaar nog in Spanje dan?  PW: roken ga je dood van, dus hoe sneller het verboden is hoe beter  |
|