|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: de eu stelt richtlijnen op en geeft dan meestal een einddatum waarvoor dit ingevoerd moet zijn. Het is aan t land zelf wanneer men dit invoert. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
jjj: én (erg) verslavend, dus bescherming van de mensen tegen zichzelf en zoals ik al zei: eigen verantwoordelijkheid maar verplichte gordels zijn toch ook ingevoerd en brandveiligheidsmaatregelen etc. Dus waarom zou een rookverbod niet mogen dan? @jjj2: niet waar. Roken levert de staat meer op als het gaat om winst van accijns vs verlies op longkanker en COPD, maar als je alle andere dingen in m'n lijstje meeneemt draait de staat toch echt zware verliezen op roken. @Dionos: aha  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
@Delenn: ik mis nu een expositie over het menselijk lichaam met echte lijken...  best wel k*t dus  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ze moeten de wiet eens gaan legaliseren.  |
|
Delenn
Oudgediende
volgens mij is dat nog gezonder dan gewoon roken  Goed, ik ga   |
|
Stone-cold Erelid
|
@WMR-kok: wiet is toch al een soort van legaal? Edit: Bye Delenn! |
|
Delenn
Oudgediende
@Stone-cold: gedoogd, dat is wat anders;) en het wordt steeds strenger, dus daar is PW ook niet blij mee  doei  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Delenn: roken is ook gezond  ow ik lees net dat je weg bent  doei nog  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Stone-cold Erelid
|
@Delenn: ik zie het verschil niet. @jackjanjanus: ik rook ook maar merk niet echt dat het gezond is... o.O |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Stone-cold: Je mag wel wiet kopen in de coffeeshop, maar je mag het niet binnen verbouwen. En buiten mag je 5 plantjes hebben, maar als er ook maar 1 persoon klaagt dan wordt alles in beslag genomen en krijg je een boete.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: Het is stress verminderend en daardoor goed voor je lichaam  WMR kok 5 plantjes mag je toch ook binnen hebben?? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Lala Luitjes  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: lala   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters Roy *boink* @jackjanjanus: Je mag geen enkele plant binnen hebben.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Zo hey best veel reacties op blogje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zit je in een huurwoning, dan kan degene waarvan je het huurt je op straat zetten. |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: ja maar je longen gaan je haten na een tijdje. en kans op hele enge ziektes is te groot @WMR-kok: dan snap ik niet dat ze niet gewoon kunnen kiezen tussen legalizeren en verbieden... dit is zo'n tussen weg waarvan je denk... DÛH!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Als je het gaat verbieden, krijgt de onderwereld de overhand. Je krijgt dan veel meer misdaad en overlast.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: en de paus doet het graag onderhands  |
|
Stone-cold Erelid
|
@WMR-kok: de onderwereld zal altijd een deel de overhand hebben, maar misdaad en over last krijg je altijd op straat ook als je het gaat legaliseren.... Roy6: flauw roy.... heel flauw... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Ik zie geen verschil met de maffia en de kerk. @Stone-cold: De handel in wiet door de onderwereld zal heel veel minder worden, omdat ze dan bijna geen winst meer erop kunnen maken. |
|
Delenn
Oudgediende
ik kwam nog ff online en zag deze vreemde reactie staan  Roken is stressbevorderend niet verminderend. De voeding aan de verslaving verlaagt de stress (vraag naar voeding van verslaving) echter kortdurend waardoor er een gevoel van ontspanning ontstaat, maar op de lange termijn is het absoluut stressverhogend. Goed, ik ga weer   |
|
nietmeer
|
@Delenn: dus daarom zijn die stresskippen rokers, nog meer stress  |
|