|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Roy6: Quote @yes_my_dear: BTW: ik had op 11.1.11 een OTindex van 11.111  bewijs het maar  Het is een gekkengetal... dat bewijst toch al genoeg?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@yes_my_dear: dat is zeker zo en als alles is bij gewerkt is het al geen rond getal meer denk ik  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
JJJ: nu niet meer hahaha
Roy6: dat kanwel, maar dan kan ik het niet als plaatje invoegen want daar snap ik de ballen niet van |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@YMD: tis iets ingewikkelder dan alleen printscreenen. Je doet printscreen, dan plakken in paint, dat opslaan, dat uploaden en dát is dan de link om ergens te posten  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Kijk en dat uploaden is het probleem, daar gaat het meestal mis  |
|
Delenn
Oudgediende
wat gaat daar mis dan, want dat is niet zo moeilijk. Gewoon een uploadsite kiezen: photobucket bijv en daar klikken op uploaden: je bestand op de comp zoeken en de site doet de rest en geeft je de link. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik weet niet precies wat er mis ging maar het lukte toen niet  en toen heb ik het maar opgegeven  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Dat printscreenen is mij ook nog nooit gelukt  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: waarom niet dan? wat gaat er mis ? |
|
sjefke Oudgediende
Roy6: In den deze niet Roy hahah  JJJ: ik doe Ctrl- PrtSC, ok... en dan??  |
|
Delenn
Oudgediende
@sjefke: Quote @Delenn: YMD: tis iets ingewikkelder dan alleen printscreenen. Je doet printscreen, dan plakken in paint, dat opslaan, dat uploaden en dát is dan de link om ergens te posten  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
als je alt prtsc print je alleen het actieve window
en dan open je paint en doe je ctrl v en dan save je hem waarna je dit bestand kan uploaden |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vergeet niet als je een printscreen in MS-Paint plakt dat je m opslaat als zijnde .jpg in plaats van bitmap, .bmp  |
|
Delenn
Oudgediende
YMD: nogmaals proberen zou ik zeggen, want het is echt niet moeilijk  Kpuc: en dat is boeiend omdat?  waarom trouwens ctr-printscreen of lt-printscreen? Bij werkt gewoon alleen printscreen ook. |
|
Kpuc Oudgediende
Delenn, de grootte van t bestand scheelt nogal  |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc: maar wmr kent alleen jpg, dus... |
|
sjefke Oudgediende
Okeee, nu snap ik de link!!!! Met Ctrl-V in Paint copy-paste...merci bien...!!   |
|
Delenn
Oudgediende
morgen mag ik de hechtingen eruit halen   |
|
sjefke Oudgediende
maar wat had je dan Delenn, echt ik ben een dombo hoor sorry....  |
|
Kpuc Oudgediende
Delenn, voor een avatar moet t jpg zijn, maar verder kun je zowat ieder formaat plaatsen  Alleen heb je met opslaan als bmp een bestand van bijvoorbeeld 2.8 MB en op jpg is dat iets meer dan 200 KB  |
|
Delenn
Oudgediende
@sjefke: nee hoor, geeft niks, ik heb het maar 1 keer gemeld ofzo;)  Ik heb vorige week 7 moedervlekken in m'n zij/buik laten verwijderen  en heb nu dus 20 (-1 hechting die er spontaan uit is gegaan  ) hechtingen  Kpuc: minder ruimte is over het algemeen beter zolang de kwaliteit redelijk blijft, dus ik houd het op jpg ok?  |
|
nietmeer
|
Printscreenen lukt, maar het terugvinden op je computer dat is het eufel  Ik weet niet waar die ze opslaat  |
|