|
nietmeer
|
@Delenn echt niet  Ik ben alleen vergeten waar die ze opslaat;) Ik ga eten en de kindertjes ophalen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
of je pakt een vel overtrekpapier plakt die op je scherm, beetje lijntjes overnemen, kopie maken, inscannen, en hoppa  Delenn, jahoor, ze krijgen zelfs een koekje  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delenn, ook in Excel kun je m plakken  En in Krachtpunt ook wel denk ik, Acces en Outkloot weet ik niet zo  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Roy6: kan ook met papier bij roy vandaan zeker  Kpuc: outlook ook  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Roy: das nog veel makkelijker dan printscreenen  , je kunt ook na de lijntjes overnemen een foto ervan maken  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Delenn: Jeetje! Wat een hoop! Omdat je ze niet mooi vindt? Of omdat het jeukt ofzo? Bij mij worden ze eigenlijk alleen weggehaald zodra ze gaan groeien/jeuken. Heb er echt ontzettend veel, dus valt me nog mee hoeveel er tot nu toe weggehaald zijn  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: of foto's maken van het overtrekken zodat je er een avi van kan maken  misschien wel leuk als volgend project |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc; uitgeprobeerd: excel, powerpoint en mail werken  |
|
Kpuc Oudgediende
MS is finetuned, now kill that Paperclip  |
|
Delenn
Oudgediende
@jjj: even geen projecten meer dankuvriendelijk @Brie: ze zijn een beetje groot en raar gevormd  dus voor de zekerheid vind ik het wel fijn dat ze weg zijn  en ik heb er ook veel ja. Maar dat ze bij jou gaan groeien/jeuken klinkt niet prettig  edit: en ik wil ook wel eens in de zon zonder dat er een moeder hysterisch begint te gillen dat ik een dubbele dosis zonnebrandcreme factor 50 waterproof op de moedervlekken moet doen  |
|
ladekast Oudgediende
|
jeetje, zullen we niet gewoon simpel een bakkie koffie of thee doen ?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: doe maar een koffie dan  |
|
Delenn
Oudgediende
ik lust wel een thee  |
|
Kpuc Oudgediende
Kafa/Caj Rusjki zal het wezen  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: nee alleen bier eigenlijk  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Delenn: Aaah. Ook een goede reden  ! Bij mij zijn ze niet zo heel groot. Ze zijn er alleen echt in honderdtallen. Heb laatst met m'n moeder voor de gein is geteld, maar het zijn er meer dan 300  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Brie: had je een dagje niets te doen? |
|
Kpuc Oudgediende
Sproeten zijn de verroeste uiteinden van stalen zenuwen, wat zijn moedervlekken dan?  |
|
Delenn
Oudgediende
@Brie; das aardig wat  ik weet niet hoeveel ik er heb, ik dacht ze een keer in kaart te brengen om dan na een jaar te kijken of ik er meer krijg ofzo en op m'n benen was het nog wel bij te houden, maar op m'n (vooral rechter)arm had ik echt zoiets van laat maar  Kpuc  die kende ik nog niet  |
|
Kpuc Oudgediende
Roy, zit es niet van die muffe scheten te laten zeg Delenn, das toch al een vrij oude uitdrukking als je t zo mag noemen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: wat is nou eigenlijk het verschil tussen moedervlekken en sproeten ? Kpuc  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: de spelling  |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc: ik weet van niks  Roy: in principe is het hetzelfde: een ophoping van pigment. Maar van sproeten spreek je als je een plek hebt met veel vlekjes: meer een onregelmatig verdeelde hoeveelheid pigment en van een moedervlek als je een -min of meer- egaal gekleurde huid hebt en dan op 1 plek een donkere vlek; 1 plek met ophoping van pigment dus. (rossige mensen hebben dus ook bijna altijd sproeten; die hebben een "pigmentverdeelprobleem") |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: een sproet bevind zich toch ook alleen in de opperhuid |
|