|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Taz: achter je ctrl-V  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delenn, ik bedoel dat MS-Paint standaard in bmp wil opslaan, vandaar dat ik t even meldde  Goeiemorgen  Koffietje om wakker te worden meissie?  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc: oh  bij mij niet @sjefke: wat nooit mocht? Moedervlekken weghalen? Als je het maar diep genoeg doet en er dus geen restjes achterblijven want dan gaan die vrolijk delen en heb je grotere kans op kwaadaardige groei  |
|
nietmeer
|
@Delenn dat weet ik, maar in welke map op je computer staan ze? Want in Word etc kan ik ze niet plakken  |
|
Kpuc Oudgediende
Taz, MS-Paint, niet word  |
|
Delenn
Oudgediende
niet? Ik wel Taz  Als je nu op printscreen drukt en in word doe je ctr-V dan gebeurt er niks? Ik heb nu een printscreen van wmr in word staan, dus het kan echt  |
|
sjefke Oudgediende
@Delenn: Ja daarom, het zijn uitlopers van Lymfe-banen toch??? Hahah Dr.Sjefke ahum..  |
|
Kpuc Oudgediende
Klopt Delenn, maar dan moet ie m nog uit Word zien te ontfutselen Start, Uitvoeren, mspaint.exe, enter, ctrl/v, ctrl/s, klaar  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Delenn: Dat is toevallig. Ik moet morgen ook twee moedervlekken weg laten halen (ondertussen nr 7 en 8 in de totale reeks) Heb jij het bij de huisarts of in het ziekenhuis laten doen? Trouwens: Hoi allemaal  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@sjefke: je blijft in je medische rol he  hoihoi kaasje |
|
Delenn
Oudgediende
@sjefke: uh, nee  waar heb je die info vandaan?  Het zijn iets te enthousiast gegroeide pigmentcellen (die je overal in je huid hebt zitten, vandaar het tintje wat je krijgt als je in de zon zit) |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
technische gelul  ik voel me buitengesloten  Loha Brie  |
|
sjefke Oudgediende
Hey Brie!!!   JJJ: ja Zustur Sjefke, echt ik kwam niet meer bij hahahahahahahahahahahah!!!  en toen wilde ik reageren, viel me internet uit  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: je kan ook ipv een printscreen het op je papier afdrukken mensen slechts 2,50 voor 500 pagina's nu bij roy wie maakt hem los |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Roy6: Arme jij  ! |
|
Delenn
Oudgediende
Kpuc: ja weet ik, maar het ging me om de vraag of het mogelijk is om in Word te plakken @Brie: oh, toevallig inderdaad  ik heb er eerst 2 ofzo en toen 3 door de huisarts laten doen op m'n rug paar jaar geleden maar hij vond zelf dat het te lelijk genas (maar daar staat de rug om bekend, dus mij boeide het niet zo  ) maar goed, hij zei dat ik naar de plastisch chirurg moest, dus daar heb ik er gelijk 7 weg laten halen en ik wil over een tijdje nog eens terug om de rest (nog een stuk of 7 denk ik) weg te laten halen. Zo'n chirurg snijdt er vrolijk 7 uit terwijl m'n huisarts na 3 zoiets had van, das wel genoeg  Dus ben wel tevreden  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: ik help je wel hoor man  |
|
nietmeer
|
@Delenn helaas maar dan gebeurt er niks  wel als ik ctrl-v in mijn msn gebruik, maar ja heb je niet zo veel aan he  Kpuc ja zoiets bedoelde ik ook  |
|
sjefke Oudgediende
Delenn: Okee, ja en Albino's hebben geen pigment, da weet ik !!  |
|
Delenn
Oudgediende
Taz: jouw printscreen is kapot  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Tazmanian Devil: als je nu eens op print screen drukt en dan paint opent vervolgens rechter muisknop en paste/plakken werkt het dan ? @Delenn jazeker kan je in word een printscreen plakken |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
mogen er honden in jouw winkel Roy? |
|