|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
alles gaat zijn gangetje  gisterenavond bij de tandarts geweest ... 2 vullingen moesten vervangen worden omdat ze lek waren  Dat was niet fijn  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Roy6: Tandarts is nooit fijn  Maar wel met verdoving neem ik aan? Dan voel je toch niks...  |
|
ladekast Oudgediende
|
niks geen verdoving, die naalden in mijn mond vind ik maar niks  |
|
Roy6: Net als mij dus  Ik heb liever zonder verdoving als met... Die "pijn" valt toch altijd reuze mee  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
morguh mensen! en alweer een dag met twee heerlijke tentamens: Nederlands en Biologie! XD |
|
ladekast Oudgediende
|
de pijn is te doen, alleen als ze echt bij je zenuwen zitten , net dat laatste stukje ... en daarna als alles bloot ligt nog even koude lucht erop blazen zodat het gat droog is voor de primer .... hey SC  succes man  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Morrie   |
|
@Stone-cold: Goooeeeedemorgen, en succes!!  Roy6: Het valt allemaal reuze mee, niet zo zeuren @jackjanjanus: Gooooeeedemorgen!  |
|
ladekast Oudgediende
|
hey jjj  static, de tandarts vraagt altijd of ik zijn leuningen wil laten zitten  ik heb het niet zo op tandartsen  |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
Roy6: Ow balen, dat kan natuurlijk ook!  Gelukkig hoef je meestal maar 4x per jaar naar de tandarts!  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Static: 4 x ?  omdat ik nu 4 jaar niet was geweest moet ik 3 keer in de 6 weken, elek 2 weken even wat doen, had niks nieuws maar 2 ouwe vullingen vervangen, tandsteen en foto's gemaakt  normaal ga ik maar 2 x per jaar  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: Tuurlijk altijd met mij  vanmiddag mooi op tijd naar huis (reden is wat minder wasmachine stuk) @Static: 4x per jaar  |
|
Stone-cold Erelid
|
ik ga gauw mensen, wens me suc6 met nederlands!! |
|
Roy6: Ik heb slechte tanden, dus helaas is het voor mij 4x, mja 2x kan natuurlijk ook  Mij maakt het niet zoveel uit, ik weet toch dat ik elke keer 2 gaatjes heb  Kan er zelf niks aan doen... Poets me tanden, tandenstokers en dan nog dat mondwater etc. Alsnog 2 gaatjes @jackjanjanus: Balen!!!! @Stone-cold: Succes met Nederlands!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: good luck my friend you can do it @Static: idd balen het valt nog buiten garantie ook omdat het de manchet is die stuk is  na net een jaar  |
|
ladekast Oudgediende
|
Dat is idd balen, ik heb een paardengebit gelukkig, ik heb bijna nooit wat  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: had ik dat maar maar ach na bijna alles vullingen raak je er aan gewent alleen zijn de meeste nu aan vervanging toe  zolang ze maar geen verdoving in me wafel doen vind ik het best |
|
Roy6: Doe je goed!  Ik kreeg vroeger anti-biotica als babytje  Dat heeft me tanden aangepast, sindien heb ik altijd wat @jackjanjanus: Dingen buiten garantie gaan altijd stuk  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: same story as me @Static: ja ach daarom zitten die ook buiten de garantie kost weer bijna 150 eurie  |
|
@jackjanjanus: Afzetters!  Mijn tanden zijn ook meer vulling als tanden  Mja, dat maakt me niet zoveel uit  Zolang ik maar alles kan eten  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Static: ik heb tm mijn 13de 27 keer in het ziekenhuis gelegen, ik had ook altijd wat  |
|
Roy6: De jeugd van tegenwoordig  |
|
ladekast Oudgediende
|
naja, sinds al dat gedoe heb ik een hekel aan dokters en medicijnen  |
|
Roy6: Dat valt te begrijpen  Ik gelukkig niet  |
|