|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: en een hoop ergernis ik voel het toch amper dus waarom niet zelf recht zetten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hmhm dat zeker  , haha tja als je er toch gene last van hebt verder, waarom dan ook niet nee  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat is het voordeel weer aan een te hoge pijn grens  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ja dat heb ik ook  , al sinds ik klein was  , ben vroeger heel vaak met mijn hoofd op de straat gevallen  en stond op en speelde weer verder  en de kleine steentjes hingen nog in mijn hoofd   . en heb vroeger met mijn handen aan de strijkbout gezetten   , moest alleen huilen toen me moeder erover begon  , maar ja dat was een uur later of zo  , dus ja beetje aanstellen   . en heb altijd lompe dingen  , weet vaak niet eens hoe ik aan blauwe plekken kom, terwijl ik dan echt veel blauwe plekken heb  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Delenn, ga eens koffie zetten aub  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat had ik met die rib ik stond onder de douche en denk ineens huh me rib staat naar achter vreemd Roy6: ook voor mij  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
*Gaat koffie zetten*  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: nee zij doet alleen de frituur  , jij bent hier om de koffie te doen  en ik doe de thee wel  . JJJ: aaah oké  , weet je ook hoe dat gebeurd is dan?  moet toch wel wat gebeurd zijn voor die breekt  . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Roy  |
|
sjefke Oudgediende
Nee, FD, Roy is voor de rookwaren, ik ben van de koffiezetterij..  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: hoihoi flyingdutchy: ik heb ruim 8jaar aan american footbal gedaan ik gok dat dat de oorzaak is @sjefke doem ij er maar een dan |
|
sjefke Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: staat 12 uur de frituur klaar?  ene hoi     @sjefke: aan rookwaren heb ik niks  , ik rook niet en ga ik ook nooit doen  . JJJ: aaah oké  dus is tijdens een wedstrijd gebeurd en jij kwam er pas met douchen achter  , doe je goed xD. |
|
sjefke Oudgediende
Grmpz.. me vriendin zit in zwaar weer, zo naar haar toe..  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: oooh wat is er aan de hand dan?  ene dus nu toch een vriendin?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ja een dag later @sjefke: ow jee hier is het juist wel mooi weer kan je haar beter naar A'dam mee nemen  en ik bedoel een pot he  |
|
sjefke Oudgediende
Vriendin/vriendin zeg maar..ja ik weet het niet, ze klonk behoorlijk overstuur, ze komt nu naar huis.. effe opvangen dus..  JJJ: daar komt ze net vandaan, daar werkt ze normaal.. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
Dank je JJJ !!   Koffie is klaar!!!!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: haha oké  , dus toen je op bed ging of zo heb je het niet eens gemerkt  . @sjefke: oooh oké. hopelijk niks ernstigs  . suc6 straks dan maar, zal ze vast wel al blij van worden dat je haar opvangt  en sterkte  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: Lekker dank je wel  @Fd nee niks door gehad  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hahaha oké  , maar na de wedstrijd of training heb je toch ook gedoucht? heb je toen niks gemerkt  ? maar ja ik zou het ook hebben hoor  , ik zou er ook niks van merken  , tot dat ik het zie, dan is het toch wel even raar kijken van hoe kan dit nu weer  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: nee niks gemerkt toen maar ach hij is weer goed aan gegroeid alleen iets naar binnen maar kan geen kwaad |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: haha dat is toch wel vreemd dat je er dan niks van merkt, terwijl anderen het dan uitschreeuwen van de pijn   . hmm tja als jij er geen last van hebt, maakt het inderdaad niks uit  . |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Hey hallo mensjes!  |
|