|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Static: ja komt door alleen maar hoofd letters  en dat lijkt me niet heel vreemd dat je lichaam en dus ook je immuunsysteem daar zwakker van wordt;) |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
flyingdutchy: Ik zit altijd binnen @jackjanjanus: Jah, ik had er beter over moeten nadenken  Volgende keer zet ik de uitlet(Uitleg) tussen haakjes erachter voor je  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: de uitleg werkt beter denk als de uitlet |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Static: hahaha maar meer dan eerst?  |
|
@jackjanjanus: Dyslexie heh...  flyingdutchy: Mwah, eerst zat ik al me vrije tijd binnen, nu nog steeds. Er is dus niet veel verandert  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: dan kan dat het ook niet zijn nee  , laten we het gewoon op je longen houden  , dat is het meest logische  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: of de leeftijd hij wordt ook al oud he  |
|
flyingdutchy: Inderdaad  Ben het volledig met je eens Dokter @jackjanjanus:  Net had je het over een generatie kloof, en nu ben ik ineens oud  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: nou het zou niet best wezen als dat nu al begint  . @Static: xD  haha ik dokter  , dat wordt denk ik niks  . heb een hekel aan de dokter  , dus laat staan dat ik er 1 wil worden  . maar ja dat komt ook meer door mijn dokter dan  klote vent is het  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: gaat rap of niet soms   flyingdutchy: je gaat altijd naar de dokter als je wat mankeerd dus dat is niet vreemd  |
|
flyingdutchy: Ik voel me wel oud trouwens  Ik heb het al in me rug (Door me lengte  ) Ook me knieen, enkel, polsen en me nek doen zeer 24/7  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: ben je zo lang dan? zie je wel dat zei ik toch het aftakelen is begonnen |
|
@jackjanjanus: Ik zit 1 milimeter af van de 2 meter... (Ik groei nog steeds)  Maar me pa heeft ook altijd overal last van  Dus ja ik heb het niet getroffen, maar vroeg de ziektewet in denk!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: maar ik heb nooit wat  , ben 1x in de zoveel jaar ziek, ik heb nog nooit wat gebroken of zo  . dus ja altijd tip top in orde   @Static: hoezo dat dan?  hmm tja dat heb ik ook met mijn 1,90m maar ik ben er mee bezig om er wat beter mee om te gaan  , heb in oktober een ander bed genomen, sinds dien slaap ik beter en minder last en 4februari komt mijn nieuwe fiets waardoor ik rechter op kan zitten  , want sinds ik mijn moeders fiets heb, zit ik ook beter en ook minder last  . ik hoor mijn rug elke dag wel 20x knakken of zo  . dat is ook niet fijn nee, dat je daar ook overal last van hebt  . en mijn lichaam is ook raar   . |
|
flyingdutchy: Ik heb 1x wat gebroken, en is fout geheeld en het ziekehuis wil er niks aan doen  Dus nu zit ik met een pink waar ik niks mee kan  Mijn rug knakt ook de hele dag door  Zelfs als ik loop al haha  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static:  dat is ook niet fijn dan  , dus dat hadden ze verkeerd verbonden en zo?  omg dus jij hebt een nutteloze pink  . oké  dat is soms wel irriterend, maar vaak heb ik dan wel al minder last van mijn rug   . ja dat heb ik ook  en als ik even uitrek of achterover in een stoel ga hangen hoor je het echt meteen 10 of meerdere keren achter elkaar aan  . |
|
flyingdutchy: Ik ken het  Ja, half nutteloos. Me eigen fout hoor... Ik dacht dat hij zwaar geneusd was, maar helaas heb ik dus 2 weken met een gebroken pink rondgelopen  Daarna konden ze niks meer doen  Maar ik ga even Pauze houden! Tot later!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: haha en ik ben ook de enige in de familie die zo lang is  , mijn neefje is dan ook wel lang en mijn zusje ook, maar wel iets van 10cm kleiner of zo en heb dan nog ergens een oom of zo die moet wel heel lang zijn, maar die ken ik verder niet  . verder is iedereen klein  . haha oké  xD ooh  lol tja dat is ook niet slim hé  , dan moet je altijd voor de zekerheid na de dokter gaan, om het toch zeker te weten;). aaaai dat is minder  . volgens mij kunnen ze er wel wat aan doen, door bijvoorbeeld je pink opnieuw te breken en het recht te zetten?   fijne pauze kerel  laterr    |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
flyingdutchy: jij tikt veel  wij gaan ff aan het werk hier  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik ben 190 en nergens last van en 2x een middenhandsbeetje gebroken(nou ja 2 tegelijk) en 6x een vinger en me rib staat naar achter maar nooit gips gehad ofzo. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: waaat   ? zoveel tik ik niet   . ga dat maar doen  , ik ben ondertussen al bezig met foto's comprimeren en zo  en een handleiding ervan maken   . dus ja ik kan mooi veel typen nu  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: jij kan toch altijd veel typen  (lees spammen) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: hmm oké  , hoe krijg je dat allemaal voor elkaar  . was het gips niet nodig dan? tja ik wel  , ik heb altijd 2 of 3 computers voor mezelf  en nu 1 laptop en 1 mini laptop  dus ja kan alles tegelijk doen   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik zet ze zelf gelijk wel recht en dan gewoon tape en een ijsstokje werkt perfect |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
 haha ja zo kan het ook ja  , scheelt je weer een hoop geld xD. |
|