|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@ItzDutch: Nja, begin niet. Einde wel! Heeft ze wel 3x verontschuldigd over dat ze zo'n toon aansloeg. Hee Kokkie   ! |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
@WMR-kok: das slecht voor je  en het kost veel money sigaretten zijn gezonder en goedkoper dan wiet en chek  |
|
Brie Erelid
|
Hihi das leuk Spaans  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Brie: aaai oké  , gelukkig heb je haar kalm gekregen ja  , niet fijn zulke telefoontjes, maar ja die kun je wel verwachten. alles opgelost verder? @ItzDutch:nou ja het is niet grappig als je zo iemand aan de telefoon krijgt;). @Kokkie: haha nou ik heb er geen 1 gerookt  , dus voor mij is het dan al een verslaving  . |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@ItzDutch: Een sigaret neemt de pijn niet weg . |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn voeten zijn aangetast door het vocht, en dat kan verrekte veel pijn doen. |
|
|
oh ok dan |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@ItzDutch: was het maar zoiets kleins kokkie heeft heel wat meer |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ItzDutch: nou ja ik vindt er niks grappigs aan hoor;). |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch: Een joint gaat soms wel 6 uur mee.  Zodra het weer pijnlijk wordt, neem ik een paar haaltjes. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: jij doet tenminste nog rustig aan met een jointje  , de mensen die ik ken hebben 'm in 5 minuten al weer op  . |
|
|
@jackjanjanus: uhm whiplas is ook heel je leven klein % da het weg gaat  |
|
Brie Erelid
|
Waar een joint wel niet goed voor kan zijn he Kok  . Geloof trouwens dat een jointje zo nog goedkoper is dan medicinale wiet. Of heb ik dit verkeerd begrepen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: Dat soort mensen ken ik ook. Die zitten aan een joint te lurken of hun leven er vanaf hangt.  Normaal als je met een groepje mensen van een jointje geniet, geef je hem na een paar haaltjes door. Ik ken dus een persoon die er dan zo hard aan zit te trekken dat er een vuurkegel ontstaat van een halve joint lengte.  Die rookt dus om zo snel mogelijk stoned te worden op kosten van een ander. |
|
|
het begint stil te worden hier  of me pc op school is langzaam @Kokkie jij wordt tog ook wel stoned en vrienden van mij doen dat ook |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Brie: De goedkoopste wiet kost ongeveer 8 euro tegenwoordig in de coffeeshop, en de prijzen van medicinale wiet lag een paar jaar geleden al op 10 euro per gram. De goedkoopste wiet in de coffeeshop is sterker dan de medicinale wiet. |
|
Brie Erelid
|
@WMR-kok: Egoistisch zeg  . Oh, had ik t toch goed begrepen @ItzDutch: Veel mensen die hier zitten, werken tussendoor ook nog.. misschien dat ze daarom af en toe wat langzamer antwoorden  ! |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Brie: Zulke personen komen bij mij ook niet meer binnen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: tja toen ik nog in mijn oude buurt woonde fietste ik altijd met 1 na school en die nam elke ochtend een joint, die rookte hij zelf helemaal op in 5minuten  en op school stonden ze dan met een groepje te smoken  . maar ja hij kocht het dan wel zelf, maar ja dan nog is het niet normaal  en er waren ook een paar en die deden het alleen als iemand anders had  . |
|
|
@Brie: oh ok maar ik zit niet op me werk maar op school en ik ben ook goed active tijdens me werk |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch: Ik wordt van de wiet niet meer stoned. Alles gaat naar de pijnbestrijding.  |
|
Brie Erelid
|
Quote @ItzDutch: @Brie: oh ok maar ik zit niet op me werk maar op school en ik ben ook goed active tijdens me werk Goed zo, zo hoort het ook eigenlijk  . Veel fijner als je constant moet werken en geen tijd heb voor WMR  . Gaat de tijd namelijk sneller! (Alhoewel het hier natuurlijk ook ERG gezellig is, daar niet van  ) |
|