|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
*Bedankt kokkie en pakt een HJ  * FD, sorry hoor  mijn dp-gehalte valt btw best mee hoor  en ben wel vijfde klasser he  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik heb een keer zo gelachen met een vaste klant in de shop. Ik was bezig met een poging tot stoppen met roken en vrat hasjbounties  Dus, Smil komt naar me toe van is dat lekker? Nou, ja, ut duurt alleen even voor t werkt. Mooi, maak mij ook eens zoiets? Goed, zo gezegd zo gedaan, hij vreet m op, en na een uur van nou ja, ik voel niks, ik ga er ene draaien. Doe nou niet... Toch gedaan, en ineens na anderhalf uur zakt ie zo langs de muur naar benee, helemaal whappy  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Sailer: haha maakt niks uit  , kan eens gebeuren  , maar je doet het vaker dan mij  . haha ik ben 2e klasser, maar je moet het zien als 4e  omdat ik het verkort doe  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Kpuc:  Ik zou na het eten daarvan gelijk een joint gerookt hebben, en dan afwachten.  |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: Wat dp'en  valt best mee hoor  4e klas van?? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Maar, hoeveel gram gaat er in een spacebountie?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: haha ik doe het eigenlijk nooit  , ik let altijd erop of iemand nog gepost heeft of niet en anders edit ik de mijne wel  . mbo niv4 ict netwerk-/systeem-beheer  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: Ik klik meestal ook eerst op update voordat ik mijn post verzend.  *bericht typen, kopiëren, update, plakken, verzenden.*  |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: Ik meestal ook  alleen nu ging t zo snel dat ik dacht dat er wel al iemand gepost zou hebben  Dus in VWO jaren zit je in de 6e? VMBO = 4 jaar + 2 jaar vervolgopleiding = 6 jaar |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: ja zo doe ik het ook  , ik gebruik gewoon ctrl c en ctrl v dus ja krijg je ook geen dptjes  en mensen zien het vanzelf ook wel veranderen als je het hebt gepost  . @Sailer: haha nou het gaat de laatste tijd overdag echt heel langzaam hier in het café  , af en toe zit er eens een boots in van dat 1 pagina snel gaat  . nee hoger zelfs  . ik heb hiervoor ook nog 3 jaar niv 3 gedaan  dus 9e jaar  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: maar ik wil niet giechelen, ik wil gewoon compleet de weg kwijt zijn  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: daar hoef jij niet voor te drinken  , je bent nu ook al de weg kwijt   . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Dat kan, heb je een waterpijp?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: Ja daar heb je gelijk in  en oké dan zit je 4 jaar boven mij XD |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Je hebt eigenlijk 2 waterpijpen nodig.  1 ter grootte van een mini coca cola flesje, en 1 zeer grote met een kop van ongeveer 10 centimeter in doorsnee.   Je hebt ook een theekan nodig en een lege keukenrol.  |
|
Kpuc Oudgediende
Joh, doe normaal en neem een verdamper, dan rook je niet en krijg je alleen maar t goeie binnen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: iedereen heeft het denk ik druk of zo   . maar ja moet ook  , ze krijgen er tenslotte voor betaald xD. hmhm ja en dat klopt ook wel in verhouding met de leeftijd van ons  . alleen in die jaren dat jij alleen maar theorie hebt, doe ik weer heel veel kennis op in praktijk en theorie  en heb je denk ik wel wat meer aan  . maar ja hangt ook af van wat je wil  , want met sommige dingen heb je havo of vwo nodig of een niv. 4 opleiding hebben gedaan  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Die verdamper komt ook van pas.   Roy wilde toch helemaal lam zijn?  |
|
Kpuc Oudgediende
Het is een autoverdamper niet voor in de auto, dat mag niet! Maar als je hem aansluit op 12 volt werkt hij automatisch!!!!!!!!!! Aansluiten op een transformator of een accu of de sigarettenaansteker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat kan gemakkelijk.  Kleine waterpijpje de hele dag door blijven roken, af en toe een jointje tussendoor. Een paar kopjes wietthee drinken.  Appel, klokhuis half uitboren, aluminiumfolie erin, aan de zijkant een gaatje boren tot door het aluminiumfolie heen en vullen met wiet.  Naderhand kan de appel ook opgegeten worden.  En tussendoor een paar plakjes spacecake eten en een "crème brulee".  Later de grote waterpijp pakken en de kop vullen met afwisselend Turkse tabak en wiet en hasj van verschillende soorten.   Als je dan nog niet lam bent, dan weet ik het ook niet meer.  |
|
Kpuc Oudgediende
Das wel een bietje overkill  Gewoon zakkie laten zuigen zal wel voldoende zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|