|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@ItzDutch: Echt niet, mijn beste ideeën kwamen juist wanneer ik high was. Het hele ontwerp van mijn site is ontstaan toen ik high was.  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch:  Klik maar op de S onder mijn avatar.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@WMR-kok: ik hoef niet eens high te zijn om dingen te bedenken  , ik heb een rijke fantasie   en denk ook aan veel te veel dingen  . |
|
|
die website is  ......................... leuk voor mensen die graag koken waar ik buiten val  uhm ............. zeker |
|
WMR-kok
Oudgediende
@flyingdutchy: Quote: Bij vlagen ben ik geniaal. Helaas is het hier altijd windstil...
- Martin Dahlhaus -
Maar helaas zit ik altijd midden in een orkaan midden op zee... Ik verdrink in de ideeën, zo snel komen ze... dat je ze niet bijhouden kan...
Zelden kom ik in het oog terecht, waar de luwte schuilt... Maar als ik daar ben, kom ik tot rust en kan dan één idee verwerken voordat ik weer in de orkaanwind zit...  |
|
|
XD jij spoort niet alsje high bent XD |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch:  Er zitten ook een paar spelletjes erop en emoticons.  Quote @ItzDutch: XD jij spoort niet alsje high bent XD  Dank je.  |
|
|
geen probleem  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok:  hahaha het klopt helemaal   . op ieder moment van de dag denk ik echt aan te veel dingen tegelijk  , niet normaal  , kan het zelf amper bijhouden xD, de helft vergeet ik weer  . kijk dit is geniaal klik hier die middelste is niet echt de slimste daar   . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Vroeger blowde ik voor mijn plezier.  flyingdutchy:  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote @WMR-kok: Vroeger blowde ik voor mijn plezier.  Ik nu  Nou ja niet NU, maar als in ja wel nu maar nou ja je snapt m wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Afgelopen jaar had ik een jubileum.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: die is geweldig toch   klets met de pollepel  . @Brie: niet te veel blowen hé  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: Ik heb het wel eens gezien met een metalen lepel.   Vorig jaar was het 30 jaar geleden dat ik met blowen begonnen was. |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Tis nu al weer lang terug (durfde niet in Boedapest) maar zodra ik in Den Haag ben, zal het wel weer wat regelmatiger worden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
In het buitenland is het altijd uitkijken geblazen als je wilt gaan blowen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: omg  dat is pas pijnlijk  haha en die ander die de harde meppen krijgt zit echt zo van hoe doe je dat dan    . @Brie: hmm tja in boedapest lijkt het me ook niet zo'n goed idee om het te doen  . jij liever dan ik  . ik kom er helemaal niet aan  , nog nooit gerookt en zal ik ook niet doen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
ik ben pleite laters  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Brie Erelid
|
Doei JJJ  Principekwestie dutchy? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Toen ik in Portugal was in 1997 op vakantie, heb ik ook niets meegenomen.  Bij de grensovergangen werd nergens gecontroleerd. En in Portugal zelf hadden we al snel contact met mensen die wat hasj verkochten.   Alleen was de kwaliteit van de hasj bedroevend.  Die zou je hier in Nederland voor 1 à 2 gulden per gram kopen. Daar kostte die iets van 5 gulden de gram. En dat was het beste wat we daar konden verkrijgen. Laters JJJ *boink*  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kenmerkende toeristenhasj, gaat dan ook wat dieper onder de mensen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: ik heb ook nog nooit gerookt of zo, dat vindt ik juist zo stinken en het kost alleen maar geld en wat krijg je ervoor terug een verslaving  . voor dat geld kun je lekker op vakantie of iets leuks kopen;). zoals voor dit jaar na lowlands en nog wat dingen, dat zou ik anders echt niet kunnen doen  . en tja sowieso thuis roken kan al niet, mijn vader en zusje hebben astma en moet je buiten roken in de kou of regen  dat hoeft voor mij niet  . maar ja wat een ander doet mogen ze zelf weten, ik vindt het alleen zonde voor het geld allemaal  . kan ik wel beter gebruiken  . ik hoef ook eigenlijk niet een vriendin die rookt  , dat ze blowt af en toe oké, dat stinkt niet zo, maar sigaretten wel  , maar het liefst helemaal niet  . |
|