|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik ook  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikky: @Tim-kun, nee, want dat is die van Luna  Ik had wel op die van Uncle John willen stemmen.... Goh, naomi en c-n-c hebben allebei al 1 stem  1x raden van wie  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Tim-Kun dat denk ik ook hoor |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Luna: Tekst en uitleg kan ik niet vinden ..tjemig, gaat weer lekker met me  tekst en uit leg staat boven het blog. |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik ga ervandoortussenuit. Doei  |
|
Ikke
Oudgediende
Doei plup   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet bij mij, maar dat is mss omdat ik niet mee mag doen...  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nou ja weetje de vorige keer kreeg ik ook maar 1 stem, en er kregen mensen meer stemmen dan mij die echt 1 plaatje ofzo op hun PP hadden, niet beledigend bedoeld naar mensen toe, maar zulke dingen gebeuren gewoon |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ga je je koeien weer melken Plup? Dag dag  |
|
nietmeer
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ikky Heb geen koeien.. Wel genetisch gemanipuleerde tuinkabouters  |
|
Luna
Moderator
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Ikke: Goh, naomi en c-n-c hebben allebei al 1 stem  1x raden van wie   Ik vind dat je het wel eerlijk moet doen eigenlijk. Heb net ook gestemd, en dat heb ik echt puur gedaan omdat ik die blogs altijd leuk vind om te bekijken, niet omdat ik ze toevallig aardig vind.. @Luna, echt jammer dat je niet op modjes kan stemmen  , jij verdient echt de eerste plaats  @Plup, ook leuk  ga je die nu melken?  |
|
nietmeer
|
Wat maakt het uit wat er op de PP staat? Het gaat toch om 't Blog?  |
|
Ikke
Oudgediende
Geen smsjes meer van Luna?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mwah, wat boeien die blogverkiezingen eigenlijk, ze verlopen toch niet echt eerlijk natuurlijk |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: Quote Ikke: Goh, naomi en c-n-c hebben allebei al 1 stem  1x raden van wie   Ik vind dat je het wel eerlijk moet doen eigenlijk. Heb net ook gestemd, en dat heb ik echt puur gedaan omdat ik die blogs altijd leuk vind om te bekijken, niet omdat ik ze toevallig aardig vind..  Ik vind die van Luna en Uncle John altijd wel 't leukste, maar op beide mag ik niet stemmen  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Luna kijk je bij een ander.  |
|
Tim-kun Erelid
|
het boeit mij verder ook niks, ook al krijg ik 0 stemmen, ik wou alleen zeggen hoe het de vorige keer ging, dat sommige veel mooiere PPs veel lager eindigde dan verdiend, iemand die bijna nooit op de forums komt maar een prachtige blog heeft zal denk ik niet winnen |
|
Luna
Moderator
@tim, je bent weer wakker |
|
Luna
Moderator
Ik heb gestemd  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Luna: @tim, je bent weer wakker Lijkt me logisch als hij hier actief is  hij kan moeilijk slapend op wmr zitten  |
|
Luna
Moderator
Hmm, die vraag kan idd naar het Domme Vragen topic  |
|
Tim-kun Erelid
|
yes sommige mensen moeten gewoon werken op maandag..maja ik ga eerst alle blogs eens goed door kijken, ook al ken ik die persoon totaal niet en komt niet op forums kan die toch mijn stem verdienen |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Tim-kun: het boeit mij verder ook niks, ook al krijg ik 0 stemmen, ik wou alleen zeggen hoe het de vorige keer ging, dat sommige veel mooiere PPs veel lager eindigde dan verdiend, iemand die bijna nooit op de forums komt maar een prachtige blog heeft zal denk ik niet winnen ik ben het met je eens hoor tim |
|