|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Kunnen jullie aub onthouden dat het niet te doen is om de index maar om de gezelligheid? Mede hierdoor is de sfeer vergeleken met eerst erg veranderd.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Cee-N-Cee: @Blend, nee hoor, maar vind t wel gek, vandaar  Enne, straks haalt Muaddhib me nog in, en das niet de bedoeling natuurlijk  Daar steken we wel een stokje voor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb het hier altijd gezellig, waarom denk je dat mn OT anders zo hard kon gaan  een OT is een handige gezelligheidsgraadmeter (leuk scrabble woordje) |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Enkie: Kunnen jullie aub onthouden dat het niet te doen is om de index maar om de gezelligheid? Mede hierdoor is de sfeer vergeleken met eerst erg veranderd.. Je denkt toch niet echt dat het mij om de OT gaat?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja, maar sommigen krijgen de neiging om de gezelligheid van hun index te laten afhangen in plaats van andersom. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hm, daarom post ik ook niet te veel in t associatie topic e.a.  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Cee-N-Cee: Je denkt toch niet echt dat het mij om de OT gaat?  Eerlijk antwoord of een leuk verhaaltje??;) |
|
nietmeer Erelid
|
Dat kan toch wel CNC.....dat is niet om je OT omhoog te krijgen, maar voor de leuk  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Hm, daarom post ik ook niet te veel in t associatie topic e.a.  Zulke topics moeten af en toe ook geremd worden idd. Maar is het jullie niet opgevallen dat de helft van het Café tegenwoordig bestaat uit  en 'hoi'? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
CnC het is wel leuk, krijg altijd weer leuke associaties te zien  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Lessien, tuurlijk kan dat, en t is ook wel leuk  maar t kan ook een OT krikje zijn  Ik post liever hier, is veel leuker @Blend, eerlijk antwoord  |
|
nietmeer Erelid
|
Dat soort topics zijn ook leuk om iemand te leren kennen Enkie....zo kom je er achter waar een ander van houd.....bij b.v. A of B is dat best handig.... |
|
my-angel
Oudgediende
@Enkie, is mij de laatste tijd ook opgevallen, probeer het ook tegen te gaan, maar het is zo moeilijk om een goed gesprek hiero op gang te houden ..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote LessienElensar: Dat soort topics zijn ook leuk om iemand te leren kennen Enkie....zo kom je er achter waar een ander van houd.....bij b.v. A of B is dat best handig.... Tuurlijk, maar als het achter mekaar doorgaat is er natuurlijk geen lol meer aan en heeft het verder ook geen nut meer. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@my-angel, het komt vaak voor dat het alweer in een cirkeltje gaat, zelfde geld met A of B, hoe vaak zie je niet "A of B" tevoorschijn komen, en zo zijn er zo veel dingetjes die steeds terug komen  |
|
nietmeer Erelid
|
@EnkieProbeer ook al om bij een  gelijk een vraag te stellen, maar ja, dat lukt niet altijd  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@my-angel, als er geen gespreksonderwerp is, betekent het toch niet dat er maar dubbel zoveel gegroet en geknuffeld moet worden  |
|
Blend
Oud Moderator
veel reacties maakt niet uit, als het idd maar nuttige reacties en niet van dat  en hoi berichtjes zoals Enkie al aangaf. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote my-angel: @Enkie, is mij de laatste tijd ook opgevallen, probeer het ook tegen te gaan, maar het is zo moeilijk om een goed gesprek hiero op gang te houden ..  Valt mij niet zo zwaar eigenlijk... maar ik lul ook iedereen omver in real life hoor  |
|
my-angel
Oudgediende
@Enkie, dat is het hem juist, vaak als er geen gespreks onderwerp is (nu wel  ) dan is voor mij de lol er af, en ga ik wat anders doen, kom ik alter weer even kijken  Misschien om het te overleggen met de modjes hoe jullie dat tegen kunnen gaan ? |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendIs het dan niet handiger om dat in de regels hier op te nemen, want dat hou je toch, dat mensen alleen gedag zeggen en verder er niets bij zeggen..... |
|
Enkie
Oudgediende
|
@my-angel, daar zijn we momenteel ook best wel druk mee bezig ja, maar een echt goede oplossing is er nog niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Lessien, je kunt het niet verbieden om hoi te mogen zeggen in een café, dat lijkt me zwaar overtrokken |
|
my-angel
Oudgediende
dat mensen gedag zeggen is één ding, maar als ze dan in de volgende 5 posts, niks toevoegen aan een gesprek ofzo, dan vind ik het eigenlijk zonde (ik weet het, maak me er soms ook schuldig aan  ) |
|