|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
MA De gewone dingen.....uitslapen  ...boodschappen doen....nog wat in huis doen en dan komen vrienden op visite  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LessienElensar: Mijne is sinds vanmiddag al 3451....lig er niet wakker van hoor Ik lig er ook niet wakker van  Ik denk dat het dan een server foutje is, ik hou er ook over op  beetje knullig onderwerp |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ah, gezellig  ik ga morgen even wat dingen voor school doen  niet leuk  en dan zie ik wel  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
nietmeer Erelid
|
MA Als je zondag maar tijd over hebt om van de zon te genieten (word lekker weer zondag) dat is het belangrijkste   Zondag ga ik met mijn hubby een stuk op de motor rijden.....heeeeeerlijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Doeg Jannick   |
|
nietmeer Erelid
|
Slaap lekker Jannick en droom zacht   |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
lessien, kan hier neit echt lekker buiten zitten, ligt alleen maar steen, en verder zit je dan in de schaduw.. hmm, zie wel wat ik zondag doe  (rot tijdelijk huis) Tot ziens Jannick :q   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote my-angel: lessien, kan hier neit echt lekker buiten zitten, ligt alleen maar steen, en verder zit je dan in de schaduw.. hmm, zie wel wat ik zondag doe  (rot tijdelijk huis) Tot ziens Jannick :q   Is hier ook hoor, ik vind het heel erg jammer.. |
|
Jannick
Oudgediende
@my-angel, morgen praten we verder over dit onderwerp..;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
ik weet wel een goed onderwerp:   |
|
nietmeer Erelid
|
MA Hmmmm....dat is minder.....ik ben toch wel van plan zondag ook nog even lekker in de zon te gaan liggen, in de tuin  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik ook, maar ik zal morgen wel even foto's maken, dan hebben jullie een idee  |
|
nietmeer Erelid
|
Ja hoor.....Blend....man....bier   |
|
my-angel
Oudgediende
@Jannick, morgen = zondag  bedoel je later vandaag ?  |
|
nietmeer Erelid
|
MA jij bent nog aardig wakker   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik zal wel ff een verhaaltje ophangen: Zoals menig persoon wel weet ben ik hier nog niet zo heel erg lang, en ik hoor toch wel regelmatig van die nostalgische verhalen over Vroegah, toen het internet nog voorbehouden was aan cowboys en WMR nog een boerenbedrijf was. Ik ben eens gaan bladeren en kwam een oud aantal forum topics tegen. Een setje café's en andere dingen. Er werd gemiddeld om de dag wel een post geplaatst... nou vraag ik mij af, is zoiets nou gezelliger dan nu? Of moet ik meer naar die tijd tussen het heden en het verre verleden in kijken... |
|
Blend
Oud Moderator
Is dat zo voorspelbaat Lessien??  |
|
my-angel
Oudgediende
lessien, ja valt me nog mee  normaal lig ik rond deze tijd allang te maffen, maarja ben niet moe ofzo  |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendJep.....zeeeeeer voorspelbaar   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Is dat zo voorspelbaat Lessien??  de typfouten sluipen er ook in *pakt Blends bier af* slecht voor je knul  |
|
my-angel
Oudgediende
lessien, tegelijk gepost  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Dat ligt niet aan het bier  |
|
nietmeer Erelid