|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oei brie onder de honing  plakkerig |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
aflebberen dan!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Twaggy: oei brie onder de honing  plakkerig ge ielig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jivebunny: aflebberen dan!  Hah, onze jive is er ook als de kippen bij  |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hmm, ik lus geen brie, maar misschien Brie wel  |
|
nietmeer
|
Gepaneerd Kipfiletje met honing-mostersausje dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Hmm, ik lus geen brie, maar misschien Brie wel  Is vast een hele speciale brie, moet ik toch wel ff proeven  |
|
nietmeer
|
Grrr, ik krijg trek van al dat lekkers wat hier voorbij vliegt ;S |
|
nietmeer
|
Mmmmmm, denk dat ik maar eens een recepten-toppic moet uitvinden!  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
zo ga ff me ei op eten en dan weer aan het werk laterzz |
|
nietmeer
|
 Doei Twaggy! Kpuc, zullen we dan nog maar een appeltaart aansnijden? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Doei Twagster!  Dus, heeft iemand de brie al gesneden?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Mmmmmm, denk dat ik maar eens een recepten-toppic moet uitvinden!  Brie met krieltjes, wat C4, dat in de Blend(er), een beetje Jivehaas erbij met als toetje een beetje Chocolate |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Mmmmmm, denk dat ik maar eens een recepten-toppic moet uitvinden!  Brie met krieltjes, wat C4, dat in de Blend(er), een beetje Jivehaas erbij met als toetje een beetje Chocolate En een cootje-cola erbij!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Mmmmmm, denk dat ik maar eens een recepten-toppic moet uitvinden!  Brie met krieltjes, wat C4, dat in de Blend(er), een beetje Jivehaas erbij met als toetje een beetje Chocolate En een cootje-cola erbij!  En als niemand dat lekker vind gaan we gewoon een Loempia halen |
|
Kriebeltje Erelid
|
Jummie, het water loopt me al in de mond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: Jummie, het water loopt me al in de mond   |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ik een lekkere bak lasagna in de oven zet vanavond, hmm, stukkie zalm, saus, champignons, velletje, zalm, saus, courgette, velletje, zalm, saus enzovruts, goed plan, zo gelijk even shoppen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Ik denk dat ik een lekkere bak lasagna in de oven zet vanavond, hmm, stukkie zalm, saus, champignons, velletje, zalm, saus, courgette, velletje, zalm, saus enzovruts, goed plan, zo gelijk even shoppen  Oh dat lijkt mij ook wel lekker!  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Het licht springt aan en een schamel gele schijn introduceerd een gewelf van metale staven en plaatwerk
Met een gekraak en gepiep opend de klep waarvan een gedeelte is voorzien van een kijkraam..
Met een puf stroomt er gas uit een van de leden en na een paar tikken verschijnt een blauwe gloed.
De klep gaat weer dicht opwacht voor het volgende moment..
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Kpuc: Ik denk dat ik een lekkere bak lasagna in de oven zet vanavond, hmm, stukkie zalm, saus, champignons, velletje, zalm, saus, courgette, velletje, zalm, saus enzovruts, goed plan, zo gelijk even shoppen  Dat klinkt idd ook niet verkeerd  |
|
nietmeer
|
Ahh, het is zover, we zijn overgeschakeld op biogas, wie de behoefte heeft om te ruften, zet uwen achterwerk op de trechter en laat ze vliegen  |
|
nietmeer
|
Kpuc, aftoppen met een paar geklopte eieren met geraspte kaas... Smullen maar!  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: Ik denk dat ik een lekkere bak lasagna in de oven zet vanavond, hmm, stukkie zalm, saus, champignons, velletje, zalm, saus, courgette, velletje, zalm, saus enzovruts, goed plan, zo gelijk even shoppen  ARGH Kpuc! hahah... Nu heb ik ook zin! Helaas heb ik geen tijd voor eten vanavond, moet naar de stichting en de deuren gaan daar om half zes dicht... (Je kan dan nog wel naar buiten maar niet meer naar binnen  )... Heb nu al honger haha. |
|