|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Gitte... pisnijdig??... watskuburt??... |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
de hypotheekpapieren van de koper zijn nog steeds niet bij de notaris. die hadden er afgelopen vrijdag al moeten zijn, en de overdracht had gisteren moeten plaatsvinden, maar dat ging dus niet door aangezien die papieren er niet waren. voor onbepaalde tijd uitgesteld dus! en we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. in ieder geval moet de koper de kosten die mijn ex en ik hebben door het uitstel (rente van onze hypotheek en verzekering, extra kosten van de notaris) volledig betalen! en als de koop niet door gaat zijn mijn ex en ik 16.800 euri rijker, ook niet slecht. maar ja ben liever van het huis af. zo... lang verhaal, maar ik ben mijn Ei kwijt  |
|
Hoskeu Erelid
|
Gitte... Whoei... dat is wel erg vervelend... Zit je nog met een huis over straks...  Heeft het lang tekoop gestaan??... of zijn er nog mogelijke kopers als deze koper toch afhaakt??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Kriebeltje.. Hahah, mij dwingen tot rust?  ;) Zou het knap vinden als het je zou lukken..  In de avond uren neem ik mn rust wel.. |
|
Zwelgje Erelid
huis heeft 3,5 maand te koop gestaan. en nee, er hebben zich geen andere kopers gemeld.
gelukkig zijn mijn ex en ik nog steeds vrienden, dus het contact verloopt goed onderling. maar leuk is anders. ook gezien mijn ex een flatje gekocht heeft. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hmmm vervelende situatie, hoop dat het allemaal goed komt. Je word er zelf in ieder geval niet slechter van, maar het is niet fijn.  EDIT: Goh, ik ben even te lang bezig, meteen weer een verouderd onderwerp?  Liz, pas maar op... ik weet je te vinden!  |
|
Zwelgje Erelid
ik hoop het ook. hoop niet dat dit een geval wordt van: "uitstel = afstel" |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nee, want dan zijn de rapen gaar... Pfoe, ik ben nu ewl toe aan een biertje...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Gitte... Wel vreemd... als je een huis aan het kopen bent... dan krijg je toch zin om daar te gaan wonen??... Dan zet je daar toch wat vaart achter??... of zou de koper zijn hypotheek niet rond krijgen??... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Kriebeltje... Sssst... begin nou nog even niet over bier... ik moet nog tot half vijf...  |
|
Zwelgje Erelid
bier? nu? zit op het werk gezellig met de commercieel directeur op een kamer. moet hem van de algemeen directeur een beetje in de gaten houden  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Bier?? Hoor ik daar bier??  |
|
Zwelgje Erelid
@Hoskeu: volgens de makelaar zagen de papieren van de hypotheek er goed uit, hij heeft deze al gezien bij het definitieve voorlopige koopcontract. alleen moet de hypotheek verstrekker van de koper deze wel ff sturen naar de notaris he... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Heey Ikky  Alles goed?  BIERR!  |
|
Zwelgje Erelid
heb trouwens liever een smirnoff ice of een pinacolada met ananassap.
van dat laatste ga ik heel erg veel genieten op vakantie in Sri Lanka!!!! *krijgt steeds meer zin in de vakantie door het trieste weer hier* |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Liz, pas maar op... ik weet je te vinden!  Ooeeh Scary...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Liz, pas maar op... ik weet je te vinden!  Ooeeh Scary...   Heel erg... (wat is je adres)  Quote ikky: @Kriebeltje, heej   Ja het gaat wel goed eigenlijk, mijn vakantie met vriendinnen is geregeld vandaag  En hoe is het met jou?? IK WIL OOK BIER Ik zit even mijn tijd te vullen... ik ben niet gemotiveerd om hard te werken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Gitte... Is die hypotheek verstrekker dan zo traag??... tsjonge  ... dan had ik als koper toch al wel tien keer op de stoep gestaan hoor bij dat hypotheek kantoor  ... Ik heb vorig jaar een huis gekocht... maar dan zorg je toch dat alles klaar is??... Bij mij vroegen de verkopers of het allemaal een maand uitgesteld kon worden ivm tegenvallende verbouwing in hun nieuwe huis...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Liz, pas maar op... ik weet je te vinden!  Ooeeh Scary...   Heel erg... (wat is je adres)  Huh je wist me te vinden toch?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Liz, schoonheid, ik deed alsof  Misschien kon ik je dan overtuigen om wat rust te nemen...  |
|
Zwelgje Erelid
tja, zou je verwachten toch? gelukkig zitten de notaris en onze makelaar er boven op. alleen is de hypotheekverstrekkertussenpersoon (woord voor galgje...) niet te bereiken. maar ze blijven proberen. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje:  Heel erg... (wat is je adres)  Huh je wist me te vinden toch?  Volg de gaspijp??  ... binnen kantoor uren dan...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallooo komt helemaal uitgeput t cafe binnen gesjokt,,  |
|
Zwelgje Erelid
Hoi hoi Little queen |
|