|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: @ Hos.. Hahaha, Eerst maar eens naar South Africa  Ja precies  ... dat is net zo iets toch??...  Gaan de plannen nog door??... ik meen me te herinneren dat ik gister iets hoorde over een apartement... met een jannick en een theemonster??...  Haha.. Dat was gewoon slap ge...klets... Als het wel zo zou zijn, zou ik je wel makkelijker kunnen vinden...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Jatser, uhm uhm.. Die ben ik vergeten @Blend, ik kan me wel inhouden hoor Zei jij daar nou: ik drink niet meer?? @Muad, voelde je je zo genegeerd dan??  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Kriebel... Hahah... Dat is waar ja |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote ikky: @Jatser, uhm uhm.. Die ben ik vergeten  Hmm, voor deze ene keer dan!  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*eet een overheerlijk paaseitje*.. nog meer mensen een paaseitje?.. *zingt zachtjes mee met de muziek  * |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser,  dank U  *gaat lekker genieten van een heerlijk koud biertje in een stil hoekje* Hmm lekker  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik wil wel een paaseitje |
|
nietmeer
|
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Zal brie nu naar het onderwerp van vanmorgen aan het zoeken zijn?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Haha.. Dat was gewoon slap ge...klets... Slap gel...praat...??  ... tsjonge... da doe je toch niet??  ...  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nee brie was even dr scriptie aant doorlezen  . Welke pagina? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naaoomii vang !! *gooit een paaseitje richting naaoomii*
Edit.. gooit ook een paaseitje richting Muad.. pas op iedereen !! |
|
ikky
Oudgediende
|
Muad, Agossie, kom anders bij mij zitten in het stille hoekje, ik heb bier  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Zal brie nu naar het onderwerp van vanmorgen aan het zoeken zijn?  Ik had het al gevonden, iets met honing toevallig?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Naaoomii vang !! *gooit een paaseitje richting naaoomii* *Vangt* Yessss dat is ook voor het eerst dat ik iets kan vangen  *roept met het paaseitje in d'r mond: DNKJEWOL* Oeps sorry, mag niet met volle mond praten, zo ben ik niet opgevoed  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Nee brie was even dr scriptie aant doorlezen  . Welke pagina? Het zit ongeveer bij mijn laatste blog...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dat kan heel toevallig kloppen Naomi   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Naaoomii: Quote Kriebeltje: Zal brie nu naar het onderwerp van vanmorgen aan het zoeken zijn?  Ik had het al gevonden, iets met honing toevallig?  Lekker... tostie brie noten honing!!  ...  |
|
nietmeer
|
Ik mag nog ff geen bier, zit op m'n werk...  maar een ijsthee gaat er wel in hoor  *Gaat bij Ikky in het stille hoekje zitten* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Haha.. Dat was gewoon slap ge...klets... Slap gel...praat...??  ... tsjonge... da doe je toch niet??  ...  Ik nooit.. Jij wel? IK BEN BOOS.. IK WORD GEK!!! Wat een ^%#*@^Dv%@& Collega  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Laat ik eens verstandig zijn  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Naaoomii: Quote Kriebeltje: Zal brie nu naar het onderwerp van vanmorgen aan het zoeken zijn?  Ik had het al gevonden, iets met honing toevallig?  Lekker... tostie brie noten honing!!  ...  Ja wat een goeie smaak heb jij  Mmm dat zijn mijn lievelingstosties  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Laat ik eens verstandig zijn  Ben maar een keertje verstandig  Eehm, hoezo?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Muad, gezellig, zetten we hier ook een koude fles Ice-tea neer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Haha.. Dat was gewoon slap ge...klets... Slap gel...praat...??  ... tsjonge... da doe je toch niet??  ...  Ik nooit.. Jij wel? IK BEN BOOS.. IK WORD GEK!!! Wat een ^%#*@^Dv%@& Collega   ... Pardon??... |
|