|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Wat een frustratie  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Zullen we het netjes houden???  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Kriebeltje: Quote brie: Nee brie was even dr scriptie aant doorlezen  . Welke pagina? Het zit ongeveer bij mijn laatste blog...  Ik moet dus je blog lezen? Ik snap 't niet meer  . Ik heel die geschiedenis doorzoeken! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet nog zo'n 200 bladzijdes leven voor mn boekverslag die volgende week donderdag aan het begin van de les bij meneer H op het bureau moet liggen..daarom probeer ik nu maar eens verstandig te gaan doen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb een link in mijn laatste blog. Daarboven staat het ergens geloof ik. In ieder geval iets eerder... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
LQ... Nou... van deze meneer H mag het ook wel een weekje later hoor  ...  |
|
nietmeer
|
*Zet een boksbal neer* Ga je gang, Liz  *gaat weer gezellig bij Ikky zitten, en schenkt een ijstheetje voor zichzelf in* |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ LQ, succes   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... Ja sorry... Ik word echt gek van een collega... De hele tijd vloeken en blablabla.. Hij l*lt door al mn werkzaamheden heen, echt te irritant voor woorden, alles 3000000x vragen, spullen van mn bureau pakken terwijl ik er niet klaar mee ben...   Echt om gestoord van te worden. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*Kijkt naar een mooie foto*.. Zwijmelzwijmel  .. Ooh sorry  |
|
Brie Erelid
|
Ahaaah.. leuk gesprek in 't café gehad dus Edit; beetje jammer dat ik van mn ma aan sonja bakker moet doen  |
|
nietmeer
|
*Gaat bij LQ spieken wat er op die foto staat* |
|
Naaoomii
Oudgediende
*Spiekt achter Muad mee* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Muaddhib: *Zet een boksbal neer* Ga je gang, Liz  Dankje.. Had ik echt even nodig! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Ahaaah.. leuk gesprek in 't café gehad dus   Tja, het was gezellig  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik denk dat ik wel weet wie er op die foto staat  |
|
Brie Erelid
|
Beetje jammer dat ik dat gemist heb  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz...  Denk aan je bloeddruk  ... het einde is in zicht... hoeveel dagen nog??... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Edit; beetje jammer dat ik van mn ma aan sonja bakker moet doen  Wat!?  Waarom? |
|
nietmeer
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Ikky vertel  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Ik ga ff plaatjes gieten, spreek jullie later wel weer   Oke  ... succes met het gieten van je plaatjes??...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: De voedingsbodems waar onze bacteriën op groeien noemen we hier plaatjes, en die moeten gegoten worden, dus.... (maw, petrischalen en agar in apparaat zetten, op aan knop duwen, paar keer slaan, en wachten maar) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Little Queen: @ Ikky vertel  Begint het met een T en eindigt het op om??  |
|
Brie Erelid
|
@Kriebeltje; myn mam doet aan SB maar ze heeft dr nogal moeite mee.. daarom haalt ze minimaal boodschappen in huis.. en alleen dat wat SB voorschrijft  . |
|