|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
goedemiddag mensen! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ach ja... ik scheur de verpakking altijd van het kadootje af en kijk er niet meer naar om hehe.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat wil je daarmee zeggen Jive??   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala.. Is het al 5 uur? |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
nee, kwart voor 4 |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jivebunny: Ach ja... ik scheur de verpakking altijd van het kadootje af en kijk er niet meer naar om hehe.  Jive, RA 2, Online, nu?  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ik moet nog tot half 6 - 6 uur werken... *zucht* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Tralalala.. Is het al 5 uur? Helaas nog niet...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Kwart voor 4  Ik ga echt aan het werk...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Ach ja... ik scheur de verpakking altijd van het kadootje af en kijk er niet meer naar om hehe.  Naar de verpakking of het kadootje??  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Gitte: ik moet nog tot half 6 - 6 uur werken... *zucht* Ik ken dat gevoel  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Jij werkt toch bij de overheid? Doen daar zeker niet aan concurrentiebedingen hè? Misschien moet ik daar maar eens gaan kijken voor een baan. |
|
Zwelgje Erelid
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Een mooi verpakt kadootje is toch ook niet verkeerd hoor...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hee Cnc is er ook weer, dan ben ik er ook weer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Jij werkt toch bij de overheid? Doen daar zeker niet aan concurrentiebedingen hè? Misschien moet ik daar maar eens gaan kijken voor een baan. Ja bij de AIVD... ik moet verdachte fora in de gaten houden... Of bedoelde je mij niet??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Jivebunny: Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Jij werkt toch bij de overheid? Doen daar zeker niet aan concurrentiebedingen hè? Misschien moet ik daar maar eens gaan kijken voor een baan. Ja bij de aivd... ik moet verdachte fora in de gaten houden... Of bedoelde je mij niet??... je houd dus allochtonen in de gaten (allochtonen betekent eigenlijk: Plant die niet in de tuin thuishoort) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Hee Cnc is er ook weer, dan ben ik er ook weer  Haaaj schatje  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: Quote Jivebunny: Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Een mooi verpakt kadootje is toch ook niet verkeerd hoor...  Maar meestal gaat het toch om de inhoud?  |
|
Zwelgje Erelid
Quote: CNC: Plant die niet in de tuin thuishoort)
Denk dat je Planten bedoelt. gezien je Allochtonen gebruikt |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Hee Cnc is er ook weer, dan ben ik er ook weer  Haaaj schatje  Hee!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Hoskeu: Quote Jivebunny: Haha Hoskeu  Gaatje in redenering gevonden  Een mooi verpakt kadootje is toch ook niet verkeerd hoor...  Maar meestal gaat het toch om de inhoud?  Ja maar de buitenkant is ook belangrijk, je gaat tenslotte geen roestige lada kopen alleen omdat er een V12 in is gezet, toch? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Gitte: Quote: CNC: Plant die niet in de tuin thuishoort)
Denk dat je Planten bedoelt. gezien je Allochtonen gebruikt Muggezifter  ja sorry, ik moet mij natuurlijk wel correct uitdrukken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hoskeu:
Ja bij de aivd... ik moet verdachte fora in de gaten houden...
Of bedoelde je mij niet??... je houd dus allochtonen in de gaten (allochtonen betekent eigenlijk: Plant die niet in de tuin thuishoort) Niet zozeer "in een tuin waar ze niet thuishoren groeiende planten"... meer de jeugd van tegenwoordig... afentoe een terroristje... eens een oplichter... tsjah... gemiddeld dagje op kantoor...  |
|