|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
LQ, huh .. Hmm volgens mij zitten wij daar nog niet met wiskunde Wij doen nu lekker kansberekening  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@ Naaoomii: wie niet? |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Hoskeu: Quote Little Queen: 1/8 x de derdemachtswortel uit 1/4  .. en dat moet je als macht van 2,3 of 10 schrijven..  AAAAAAAAAAAAAAHHHH dat heb ik ook gehad voor mijn hbo propedeuse  ... ik ben het snel weer vergeten...  Dan had je het beter kunnen onthouden, dan had je het mij en LQ kunnen uitleggen  |
|
nietmeer
|
Overwerk doe ik juist niet thuis... veel te veel kans dat iemand ziek word...  En trouwens, dan moet ik het hele huis ombouwen tot een MM1 lab... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ikky, daar ben ik al voorbij  .. maar dit is echt zwaar *pieep* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu, tot hoelaat mag je vandaag? |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, hmm, ik word al bang  maar vind wiskunde wel leuk, en we hebben een leraar die ontzettend goed kan uitleggen, dus volgens mij komt dat ene wat jij nu hebt ook wel goed  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Gitte: @ Naaoomii: wie niet? Ik in ieder geval wel  Maar ik ga over een kwartier naar huis, dan ben ik even weg...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Volgens mij heeft mijn wiskunde leraar morgen een stevige bak koffie nodig want ik snap er echt geen bal meer van  |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, dan moet je bij ons op school komen  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@muad: kan ik me voorstellen. ik heb veel papierwerk. krijg je als managementassistente. en als ik pech heb wordt de telefoon van 1 of beide directeuren naar die van mij doorgeschakeld en heb ik de hele avond telefoon. dus moet wel thuis werken. wil niet de hele dag op het werk blijven.
en aangezien mijn vriend ook mijn collega is, helpt hij ook vaak mee. |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
hallo cafe mensen hoe gaat het met idereen
@ serveerster/bediende 1 cassis met patat joppie |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mijn wiskunde leraar kan best goed uitleggen hoor  .. alleen dan moet ie dr wel tijd voor hebben, gister stond er een hele wachtrij bij hem  ,,maar morgen t eerste uur zijn we met zn 8en ofzo.. dus dan heb ik wat meer de tijd dr voor om t rustig te vragen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Mijn wiskunde leraar kan best goed uitleggen hoor  .. alleen dan moet ie dr wel tijd voor hebben, gister stond er een hele wachtrij bij hem  ,,maar morgen t eerste uur zijn we met zn 8en ofzo.. dus dan heb ik wat meer de tijd dr voor om t rustig te vragen  Hij is populair |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
@ little bij ons kunnen ze A niet lesgeven en B idereen haat ze |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, wij hebben altijd maar 16 mensen in de klas dus alle tijd om van alles te vragen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Timmy, voor de meeste docenten geldt dat ook  Maar als ze les kunnen geven, en áls ze aardig zijn ook, dan zijn het ook lieve mensen hoor  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: @ Hoskeu, tot hoelaat mag je vandaag? ik mag tot half vijf vandaag... Dus ik ga mijn comp maar eens uitschakelen... Succes nog vandaag... jij moest toch tot 5uur??  Prettige avond iedereen...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Maargoed ik ga dat duits boek maar eens tevoorschijn toveren  ,.. anders heb ik morgen weer een probleem.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Doeg Hoskeu  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Succe Queentje..  Je kunt het  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: @ Hoskeu, tot hoelaat mag je vandaag? ik mag tot half vijf vandaag... Dus ik ga mijn comp maar eens uitschakelen... Succes nog vandaag... jij moest toch tot 5uur??  Prettige avond iedereen...  Idd tot 5! Fijne avond! Doeiiii  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Little Queen: Maargoed ik ga dat duits boek maar eens tevoorschijn toveren  ,.. anders heb ik morgen weer een probleem.. kopen? Windows XP Professional - Die technische Referenz |
|