|
nietmeer
|
pfff... probeer wat over derdemachtswortels op te zoeken, meteen alles gemist... (niks wijzer geworden overigens...) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
muad, hmm, hogeremachts wortels, ook leuk als je er met je hoofd meebezig moet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Heee Angel  |
|
nietmeer
|
@my-angel: vroegah deden ze dat al met tabellen, dus waarom zou je het nu uit je hoofd moeten doen? (en nu heb je trouwens de rekenmachine) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Muad Telramen, dat is wel heel lang geleden  Was dat bij jou nog eht geval op school?  Een beetje hoofdrekenen kan geen kwaad hoor, hoe moet het anders als je in de supermarkt staat met 30 euro en je moet bekijken of je daarmee de boodschappen kunt halen wat je moet hebben  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Jaaa met mij gaat het goed hoor Angel  Met jou?  |
|
nietmeer
|
@my-angel: oooh ja, ja, ik begrijp je helemaal... niet..... weg'keren'? @Blend: ok, zeg mij maar de derdemachtswortel van 125.1... |
|
my-angel
Oudgediende
Muad, wegwerken, dus in de vergelijking (3^wortel(5)^4 )/ ( 1/8 + 9^ -2) en dat moet je dan oplossen, en dan moet je eerst die wortel weg hebben  |
|
nietmeer
|
@my-angel: das gewoon 5^2/een veel te moeilijk stukkie, ben nie zo goed in - machten... |
|
my-angel
Oudgediende
Muad, dat weet ik  maar het is een rotwerk om steeds uit te schrijven .. |
|
Blend
Oud Moderator
Muad zal zo bij de 4,2 in de buurt zitten  denk ik. ga het gelijk narekenen Is natuurlijk 5  Stom |
|
nietmeer
|
ah, wacht ff... - macht... 9^-2=1/(9^2)=1/81... toch? @Blend: 5.001enz. (125.1 heh, niet 125, want das te makkelijk) moooooi, 5 uur, ik ben weg. |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
heh, ik moet nog tot half 6 officieel. maar zal wel 6 uur worden ben ik bang. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mooi my angel snapt t  ...jij bent morgen de lul  , ik ben bij opgave 12 G en snap er geen bal meer van  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, nee snap het niet echt  tis gewoon moeilijk  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik weet wie morgen een stevige bak koffie nodig heeft  MA  |
|
Blend
Oud Moderator
Ben je niet zo'n wiskundeknobbel LQ???  Je hebt nog de hele avond om het te proberen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tsjaah ik snap dr gewoon niks van  dus Blend als jij dat nou mij eens haarfijn gaat uitleggen, misschien dat ik het dan snap  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ< jij niet dan straks  Morgen jij ook  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
My angel Ik en Koffie  ... heb jij alles nog wel op een rijtje zitten dan??  |
|
Blend
Oud Moderator
Moet je me vanavond ff bellen, dan ga ik je het uitleggen  Of je het dan snapt weet ik niet, maar het is wel gezellig dan  Kom ff langs anders   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Blend.. als ik jou ga bellen..dan kan je toch niet zien of ik t wel goed doe  .. |
|
my-angel
Oudgediende
@Blend, komt maar hierheen, dan blijf je tot morgen ochtend, en dan ga je mee naar school  Beleef je de dag ook eens anders  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, ik heb alles op een rijtje  |
|