|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Snapt iemand iets van rekenen met machten met gebroken exponenten  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, ja, maar af en toe vertoon ik wel heeeeele rare trekjes  De meeste mensen kijken me daardoor nogal vreemd aan  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CNC Dat zijn idd de betere  ik ben nu aan het kijken voor zoiets |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Hoskeu hehe ik had dat ergens gelezen of zo... of het zal mijn fantasie wel wezen  ... Jammers! Succes iig op de uni  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Snapt iemand iets van rekenen met machten met gebroken exponenten  Snap ik wel, maar weet niet of wij al zijn waar jullie zijn in het wiskunde boek? Wat moet je voor opgaven doen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: CNC Dat zijn idd de betere  ik ben nu aan het kijken voor zoiets Een saab, leuk man  |
|
nietmeer
|
Goeiemiddag allemaal, ben ik weer |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ikke ook! halloooooooo |
|
ikky
Oudgediende
|
Muad  (voordat je je weer genegeerd voelt  ) Wil je een ice-tea?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
CNC Ja, een Saab 900 Coupe classic turbo van zo rond 1992. Dat zijn de mooiste vind ik  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Jive... Maakt niet uit...  Jij succes met zoeken naar een baan waar je geen problemen mee krijgt...  Die universiteit... pff... ik zal dat varkentje wel eens even wassen...  (hoop ik...  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hee Muad  Hee Gitte   @ LQ, Rekenen met machten een beetje  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. mijn ouders hebben twee keer een saab 900 gehad  ..  |
|
nietmeer
|
Hey Ikky   en lekker  Hey CnC  Hey Naomi Hoe gaat ie met iedereen? |
|
Zwelgje Erelid
hoi hoi... sorry WMR is gewoon verslavend... was het al voor ik lid werd, maar nu helemaal! |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben stiekem ook nog niet weggeweest...  |
|
Blend
Oud Moderator
@LQ Die hebben smaak dan  Ik ben nu internet aan het afstuinen voor iets moois, wat ook nog goed is en betaalbaar  Dat is een moeilijke combi  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
1/8 x de derdemachtswortel uit 1/4  .. en dat moet je als macht van 2,3 of 10 schrijven..  |
|
nietmeer
|
@Gitte: haha, ja, erg heh, WRM zorgt er zelfs voor dat ik om de zoveel tijd over werk....  LQ: argh... algebra  maar kan je Grafische Rekenmachine dat niet voor je uitrekenen? of heb je die (nog) niet? |
|
Zwelgje Erelid
geeft niets kriebeltje! ik niet langer dan 2 minuten telkens. veel te benieuwd wat er allemaal gebeurt hier. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Little Queen: 1/8 x de derdemachtswortel uit 1/4  .. en dat moet je als macht van 2,3 of 10 schrijven..  AAAAAAAAAAAAAAHHHH dat heb ik ook gehad voor mijn hbo propedeuse  ... ik ben het snel weer vergeten...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. als ik later groot ben  .. wil ik een saab 9-3 estate  ... |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Gitte: geeft niets kriebeltje! ik niet langer dan 2 minuten telkens. veel te benieuwd wat er allemaal gebeurt hier. Daar heb ik ook last van  |
|
Zwelgje Erelid
overwerken doe ik thuis. tenzij er een spoedvergadering plaats vind. gelukkig vanavond niet, maar waarschijnlijk Donderdag. als onze limburgse algemeen directeur weer in de buurt is. |
|