|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Zal ik ook doen, is het al warm genoeg om de ramen en deuren los te gooien?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Zag ik daar een brie'tje voorbijkomen?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ja hoor, ben dr weer  ! @blusgast, nee gelukkig niet  , maar kan hier ook gewoon msnen  . Wel de gekste url ooit, maar dat is bijzaak  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Goedemorgen allemaal |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jannick.....hier schijnt de zon wel, maar is nog wel fris buiten.....weet niet hoe het weer daar bij jou is  |
|
Brie Erelid
|
Goeiemorgen mn OTindex is de laatste paar dagen wel hard gegaan zeg  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Welke OT-index gaat hard?  *Zoekt een nonchalant fluitende smilie* Met deze snelheid zit ik binnen 2 weken aan een avatar  Brie'tje, heb je toevallig honing bij je?  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Goedemorgen allemaal! een  voor iedereen |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Jannick.....hier schijnt de zon wel, maar is nog wel fris buiten.....weet niet hoe het weer daar bij jou is  ik zit dichter bij jannick en het is hirer al lekker |
|
Brie Erelid
|
@Kriebel, Nee, dat mag niet van Sonja Bakker he.. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Nee, dat mag niet van Sonja Bakker he.. Hmm, oja, was ik even vergeten...  Quote Gitte: Goedemorgen allemaal! een  voor iedereen Mogeh Gitte  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@ brie: ach meid, zet die Sonja Bakker toch op het dak en eeten en drink gewoon wat je lekker vind! |
|
nietmeer
|
Precies, vandaar nu een lekker stokje brie met honing, uit de oven, goeiesmorges  |
|
nietmeer Erelid
|
@BrieGeniet van het eten en drinken waar je van houd, maar doe het met mate, dan heb je Sonja Bakker ook niet nodig  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Sonja Bakker kan me aan mijn reet bakken! euhh roesten! |
|
nietmeer
|
Quote brie: Nee, dat mag niet van Sonja Bakker he.. wat niet mag is lekker en ik hou van lekker kom maar ik heb verse honing  |
|
Brie Erelid
|
ja, nou dat spul is ook wel lekker, maar tis weinig  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik volg mijn eigen dieet wel  Dat is altijd makkelijk, zelf de regels bepalen  |
|
nietmeer Erelid
|
@BrieHad trouwens een foto van je gezien....wat moet jij met SOnja Bakker ??????????? |
|
Kriebeltje Erelid
|
@ Lessien, dat snapten wij ook al niet  |
|
nietmeer Erelid
|
Zo dun als een lat is toch ook niet gezond en ziet er trouwens ook niet echt uit.....kan het weten....ben het zelf vier jaar geleden geweest  |
|
Jivebunny
oud moderator
Begint het met een A of een B? @Lessien: JUIST! Lovehandles!  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: @BrieHad trouwens een foto van je gezien....wat moet jij met SOnja Bakker ??????????? voorkomen is beter dan genezen zal ze wel denken maar ze kan best vwel een speklap hebben |
|
nietmeer Erelid
|
Jive Juist....je moet toch iets hebben om vast te kunnen pakken   |
|
Jivebunny
oud moderator
En niet een zak botten hehe  Komen ze hopelijk allemaal nog wel achter die jonge vrouwtjes  |
|