|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
later kijk je er verlangend naar terug Brie. ik wel tenminste |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ik zeg ook niet dat ik d'r vanaf wil Gitte  . Maar nutteloos is het wel |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Haha, brie snapt het wel  |
|
Zwelgje Erelid
weet ik. maar ook wel gezellig als er een poolcentrum in de buurt is. had ik vroeger wel... elk tussenuur met een paar klasgenoten poolen. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jive Mijn schoonmoeder dacht, dat als ze zou blazen ik zou breken   en het lag bij mij niet aan de leeftijd, wat tenslotte al rond de dertig.....ik kon in die tijd eten wat ik wilde, maar kwam niet aan..... Nu door een regelmatig leven en gezond te eten zit ik voor mijn lichaam schijnbaar op een goed gewicht, want ik val niet af, maar kom ook niet meer aan  ..... Maar denk zeker, dat het met leeftijd te maken heeft, het is nu eenmaal een feit, dat als je jong bent, je graag eruit wilt zien, zodat iedereen je leuk vind....zeg niet dat iedereen dat heeft, maar veel wel...vind ik jammer, want je moet juist jezelf kunnen accepteren, zoals je bent en dat heb ik gedaan  |
|
Zwelgje Erelid
ok... ik ga ff koffie halen en (ik weet het, het is slecht) roken en dan ff gesprek voorbereiden met sollicitant. bleh... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Iedereen wil voldoen aan een ideaalbeeld, iedereen wil eruit springen door het beeld na te leven. Alleen hebben ze niet door dat iedereen dat beeld naleeft, iedereen is dus druk bezig hetzelfde te worden. Leef naar je eigen beeld en wees jezelf, laat de wereld zien wie je bent en geniet ervan. Laat andere er ook van genieten. Want er is niemand zoals jij! Tsjakaaaa!!!  |
|
Brie Erelid
|
Gitte, helaas is er hier geen poolcenter  . We zitten echt in een uithoek van de gemeente en d'r is gewoon nulkommanul te beleven @Blend, wijze woorden  |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendHelemaal mee eens, een ieder is uniek zoals die persoon is  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
WAar gaat het hier trouwens over??  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote ikky: WAar gaat het hier trouwens over??  Ideaalbeeld, hoe iemand wilt zijn, maar niet is door omstandigheden ofzo?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waarom zou je jezelf moeten veranderen om aan wensen van anderen te voldoen? Dat is denk ik nog wel de belangrijkste vraag? We worden zo volgepropt met ideaalbeelden op tv en internet dat je als je anders bent, het gevoel krijgt dat je niet mooi bent.
Neem nou brie, die zegt dat er meiden zijn die 100 keer mooier zijn. Dan denk ik echt van: nou nee, als dat het uitgangspunt moet zijn... wat is mooi? Ik heb het helemaal niet op die modellen en helemaal niet op die schoonheidsidealen... doe maar normaal en wees tevreden met wat je bent... |
|
Brie Erelid
|
Ohjee.. ik moet zodrekt naar mn eerste en enige les van vandaag  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Amen! En nu de tap vol open dan! Tis verdorie een café! En in een café moet gezopen wordennnnnn!!!!  Edit: Weet je wat het gekke trouwens is Kriebel... Een dergelijke trend zoals jou gedachtengang zie ik ook terug in de arbeidsmarkt. Toevallig waarschijnlijk omdat ik met het hele banencircus bezig ben, maar.... Het lijkt alsof de bedrijfswereld ook een beetje volwassen aan het worden is, want ze zijn nu allemaal naarstig op zoek naar mensen die buiten dat ideaalbeeld vallen. Mensen die niet in minimale tijd hun studie hebben gehaald cum laude enzo. Ze zijn op zoek naar mensen die brede interesses hebben, en niet vies van wat vrijwilligerswerk e.d. zijn. Grappig is dat. Mensen die eruit springen qua diversiteit lijken ze wel te zoeken. En dan vergelijk ik die mensen met minimale studietijd en cum laude etc. met de modellen, en die breed geďnteresseerde mensen die niet het ideale paadje bewandelen met de mensen die zich niet aan een dergelijk algemeen ideaalmodel etc. Ach ja, let maar niet op mij... schenkt mij maar een pilsje, dan houd ik dadelijk vanzelf mijn mond wel haha. |
|
ikky
Oudgediende
|
Hmm, waarom zou je aan een ideaalbeeld willen voldoen?  Wees gewoon jezelf, en ga jezelf niet veranderen voor anderen. |
|
Brie Erelid
|
Wat Jive zegt  enne Kriebeltje, ik zou buiten beschouwing worden gelaten he  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja maar brie'tje, wat jij zei past zo mooi in het verhaal.  |
|
nietmeer Erelid
|
@ikkyJuist, helemaal mee eens, als je jezelf voor een ander verandert, ben je jezelf niet meer en dat is denk ik juist zo belangrijk.....blijf jezelf, wees tevreden en gelukkig met jezelf.....ga je niet veranderen of anders voor doen voor een ander. |
|
nietmeer
|
het ideale beeld is toch datgene wat je zelf wilt ik wil lekker en veel eten mede daardoor (en weinig beweging) ben ik vet. sho wath is mijn wil mijn ideaal en zo is het ook voor anderen |
|
Brie Erelid
|
Wie wilt er een biertje  ? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyBen bang dat jij bij de 20% hoort die erzo over denkt, de rest wil wel dat ideaalbeeld zijn  KOFFIE!! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Wie wilt er een biertje  ? Wat zeg je? Een brietje?  |
|
nietmeer
|
Quote Jivebunny: Amen! En nu de tap vol open dan! Tis verdorie een café! En in een café moet gezopen wordennnnnn!!!!   |
|
ikky
Oudgediende
|
Lessien, ja inderdaad. Eerst was ik ook niet tevreden met mezelf, maar sinds zo ongeveer een half jaar wil ik er ook gewoon niks meer aan veranderen. Ik ben zoals ik ben en de rest van de mensen moeten me maar nemen zoals ik ben  |
|
Zwelgje Erelid
ben ik weer. met een grote mok Koffie (waar 2 kopjes koffie in passen) |
|