|
nietmeer
|
Quote Gitte: @ Hans: klinkt lekker maar heb liever biefstuk dan karbonaatjes. tenzij het gevulde karbonaatjes zijn.... wat dacht je verse ham oude kaas en een beetje gemalen zwitserse kaas kan geen biefstuk tegen op  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Mensen ik ga weer!!! tussenuur  Doei doei  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
alleen jong belegen kaas uit het vuistje vind ik lekker. maar verse ham met meloen is super! |
|
Zwelgje Erelid
doei Chocolate |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Doei Chocolate......  ....veel plezier verder  |
|
nietmeer
|
zo de plicht roept ik moet ff naar een vergadering tot latersz   |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Zwelgje Erelid
laterz Hans |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Zwelgje Erelid
ik ga nu echt even bezig met het gesprek voorbereiden. anders sta ik zo met mijn mond vol tanden.... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ga even roken, en daarna werken. Tot straks!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Succes Gitte  En laat je niet omver praten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
En ik ga ook, ff stof zuigen.. En opruimen, bureau onderdekken, je kent het wel.. Doei!  |
|
Zwelgje Erelid
ben ik weer. Gesprek al achter de rug! hahaha. was net klaar met voorbereiden. vent is al weer weg. en hij wordt het niet.
@lessien: ja he! yummy. moet dan wel ardennerham zijn met galiameloen. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dat was een erg snel gesprek dan Gitte  Dan is idd de conclusie vaak, dat wordt hem niet;) Maar dit was dus niet het persoon die jullie zoeken  Wat voor iemand zoek je eigenlijk? Welke baan/functie? |
|
Zwelgje Erelid
heh, als hij als 2e vraag na 1 minuut al vraagt of wij hier lunchpauze hebben en hoe lang deze duurt het volgende antwoord krijgt : "officieel een half uur, maar iedereen werkt tijdens de pauze hier ook door", en met de reactie komt, geen pauze? laat maar, zoek wel verder. tja.. dan maak je echt geen kans, vooral niet als je daarna opstaat en wegloopt.
Functie: Technische dienst / magazijn. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Gitte:  Goeie instelling  |
|
nietmeer Erelid
|
Gitte..... Ach ja, wij werken op de zaak ook altijd de lunchpauze door, maar als ik wel pauze ga houden, dan kan niemand me tegenhouden, heb ik tenslotte recht op  wordt dat halve uur tenslotte niet doorbetaald  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Kriebeltje: @ Gitte:  Goeie instelling  ja he... ach ja. komt wel goed. over een kwartier eerst een gesprek met iemand van een bedrijf die BHV regelt e.d. (Bleh, koffie drinken en de deur weer uitwerken!!!!) en vanmiddag een gesprek met een oud medewerker die graag weer terug wil komen. |
|
Zwelgje Erelid
Quote LessienElensar: Gitte..... Ach ja, wij werken op de zaak ook altijd de lunchpauze door, maar als ik wel pauze ga houden, dan kan niemand me tegenhouden, heb ik tenslotte recht op  wordt dat halve uur tenslotte niet doorbetaald  Hebben wij ook. we hebben een klein team, en als je pauze wilt houden is het goed. alleen wordt hier de pauze ook doorbetaald als je doorwerkt in de pauze! Woohoo! |
|
nietmeer Erelid
|
Gitte Dan zou ik ook doorwerken, dan mijn bammetje maar tussendoor   |
|
Zwelgje Erelid
lessien, doe ik ook. vooral ook gezien het feit dat de comm. directeur mijn kamergenoot is en wij onder het bammetje eten vaak nog een paar zaken doorspreken. dat is het enige moment dat hij tijd maakt... |
|
nietmeer Erelid
|
Gitte....altijd handig zo'n moment  |
|
Zwelgje Erelid
ach, maakt mij niet uit. meestal gaan we nog ff buiten roken na het eten, en dan komen de meest serieuze zaken aan bod. |
|