|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Blusgast biedt Gitte zijn excuses.  |
|
nietmeer
|
@blusgast: als je het over mij hebt, zou je het dan op zijn minst op Muad willen houden? en niet M.... |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ik vergeef je pas als je op je knieën gaat Blusgast! *kijkt hem streng aan* |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Muaddhib: @blusgast: als je het over mij hebt, zou je het dan op zijn minst op Muad willen houden? en niet M.... Sorry Muaddhib  Ik wordt ook vaak met BG afgekort. Zal niet meer voor komen  |
|
blusgast
Erelid
|
Blusgast knielt voor Gitte, vouwt zijn handen samen en zegt: Please please accept my humble applogies. Will you marry me? |
|
Zwelgje Erelid
i accept your apologies, but i won't marry you |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: i accept your apologies, but i won't marry you   |
|
nietmeer
|
grmbl, waar kon je ook alweer je avatar uploaden? @blusgast: ok  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Moeten de WC's al gerestaureerd worden? Denk het niet toch? Die zitten er net in? Alleen schoonmaken lijkt me voldoende... wie bied zich aan?  |
|
blusgast
Erelid
|
* BG kijkt naar zijn handen en ziet daar reeds een trouwring zitten. Toch bijna in de bigamieval getrapt. Oef gered* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goede morgen! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Morgen schoonheid  |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
blusgast
Erelid
|
Quote Kriebeltje: Morgen schoonheid  Is er al een foto van Liz beschikbaar? |
|
Zwelgje Erelid
morgge Liz. @blusgast: ik wil helemaal nooit trouwen! |
|
nietmeer
|
Hey Liz  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Morgen schoonheid  Hoi hoi  Quote blusgast: HEEEE LIZ85  Haay Blusgast-1845  EDIT: Haai Muad, Haai Gitte! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Quote Kriebeltje: Morgen schoonheid  Is er al een foto van Liz beschikbaar? NEE |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote blusgast: Quote Kriebeltje: Morgen schoonheid  Is er al een foto van Liz beschikbaar? Hmmmm... ja hoor...  EDIT: maar ik ga deze niet delen...  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Kriebeltje: Moeten de WC's al gerestaureerd worden? Denk het niet toch? Die zitten er net in? Alleen schoonmaken lijkt me voldoende... wie bied zich aan?  Erm... dat mag jij gaan doen aangezien je de ramen meegeverfd hebt! |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: @blusgast: ik wil helemaal nooit trouwen! Zeg nooit nooit. Ik heb at ook ooit geroepen... en ook dat ik geen kinderen wilde... En zie; getrouwd 2 kinderen en gratis avro-lid. het kan verkeren... |
|
nietmeer
|
zooo avatarretje veranderd  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ships, extra werk...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote blusgast: Quote Kriebeltje: Morgen schoonheid  Is er al een foto van Liz beschikbaar? NEE Schaam je je voor jezelf? Ik ben voor openheid, zie maar mijn pp  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Muaddhib: zooo avatarretje veranderd  Yes een heineken tap. Now we wait  |
|