|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nee, Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Aha... hahahaha. Juist. Logische verbanden en connecties  Ben jij al opgenomen in de WMR familie? Maar ik zie dat jij nog 'vrijgezel' bent...  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Aha... hahahaha. Juist. Logische verbanden en connecties  Ben jij al opgenomen in de WMR familie? ikke nie. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Er wordt weer druk gekoppelt in het cafe  De lente begint en de hormonen gieren door het lijf  Ik zal even een raampje openzetten anders raakt het oververhit hier  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Mis nog steeds een kind van me in de stamboom.....Seira staat er niet bij   |
|
nietmeer
|
Hoe gaat ie met jou, Thee? |
|
Zwelgje Erelid
brrrr.... ik heb het al zo koud! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Lessien, den deze heeft geen tijd meer voor genealogie  Ik ben wel bereid om de gegevens over te dragen aan iemand anders die er wel tijd en zin in heeft  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
muad; wel goed hoor  zit nu in Amsterdam, binnen, das wel jammer, maarja  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Nee, Maar ik zie dat jij nog 'vrijgezel' bent...  Haha, ja ik heb nog niet de juiste WMR-man gevonden...  |
|
nietmeer
|
@TheE: mwa, zonnetje schijnt, maar ik vind het helemaal niet zo lekker hoor... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Nee, Maar ik zie dat jij nog 'vrijgezel' bent...  Haha, ja ik heb nog niet de juiste WMR-man gevonden...  Hmm, dat was toch niet de reactie waar ik op gehoopt had  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Nee, Maar ik zie dat jij nog 'vrijgezel' bent...  Haha, ja ik heb nog niet de juiste WMR-man gevonden...  Hmm, dat was toch niet de reactie waar ik op gehoopt had  Ik heb ben nog niet de juiste WMR-man tegen gekomen... Voordat jij op (actief) WMR kwam...?  ( Deze beter?  ) |
|
nietmeer
|
Hey Angel  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Haha, ja dat klinkt al een stuk beter...  (Anders kunnen we altijd nog tweeling worden...  ) Maar wanneer wordt de stamboom weer gewijzigd?  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
angels steken!  Neee niet mij prikken! @Kriebeltje, hangt er vanaf of iemand het wil bijwerken  Ik deed dat normaal, maar ik heb er sindsdien geen tijd meer voor of zin in hehe. Tis mooi geweest als je het mij vraagt  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey muad  heo gaat het |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Haha, ja dat klinkt al een stuk beter...  (Anders kunnen we altijd nog tweeling worden...  ) Maar wanneer wordt de stamboom weer gewijzigd?  Waarneer er wijzigingen worden doorgegeven  |
|
Zwelgje Erelid
Quote my-angel: Hallo mensen   HAI! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik vind mijn WMR-relatie maar zo zo  Ze is nooit meer online  Ik werk ook liever aan mijn IRL-relatie  |
|
Liz87 Erelid
|
Hai Gitte, alles goed vandaag? Beetje blijer dan gisteren? Gelukt met dat Engelse gedoe?  |
|
nietmeer
|
@angel: Uitstekend  en met jou? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Ik vind mijn WMR-relatie maar zo zo  Ze is nooit meer online  Ik werk ook liever aan mijn IRL-relatie  Wie is ze? Pietjuh? Of Ikky... ( Sorry als ik nu iets fouts heb gezegt...  ) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Waarneer er wijzigingen worden doorgegeven  Worden er wijzigingen doorgegeven dan?   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
pompompom het is zulk lekker weer buiten... en ik zit binnen, best zonde |
|